יוזמה חדשה ומפתיעה תתן גוון חדש לפסלים בעיר

יוזמה חדשה של יניב קקון יו"ר תנועת 'אשדודים' בשיתוף חופית תצא לדרך בקרוב כאשר כל הפסלים בעיר ימופו ויוצב עליהם שילוט עם שם האמן ותאריך היצירה.

ביוזמת המשנה לראש העיר, יו"ר תנועת "אשדודים" יניב קקון – בימים אלה החברה לתיירות מציבה שילוט על כלל הפסלים העירוניים, לאחר שמועצת העיר אישרה את הצעתו של קקון – לסמן כל פסל עירוני בשילוט עם שם האמן ושנת היצירה.

עפ"י היוזמה של יו"ר תנועת "אשדודים", חבר מועצת העיר יניב קקון, שאושרה בישיבת מועצה בתחיל אפריל השנה, כלל הפסלים ועבודות האמנות (כמו גם אתרים ארכיאולוגיים) במרחב הציבורי ימופו ויסומנו ע"י החברה לתיירות אשדוד – בשלט עם שם האמן ושנת היצירה – לטובת הציבור הרחב.

לדברי קקון, "ברחבי אשדוד ישנם פסלים ויצירות אמנות המעטרים את הפארקים, שכונות ורחובות העיר – ובמקרים רבים הפסלים מונחים ללא הסבר על היצירה, האמן או האמנית היוצרים. כעת, בשיתוף עם החברה לתיירות – אנו גם מעניקים את הכבוד המגיע לאמנים ויצירותיהם, וגם מעודדים ומאפשרים לתושבי אשדוד והמבקרים בעיר לשוטט וללמוד על העושר התרבותי השזור בה".

הממונה על התיירות מטעם סיעת "אשדוד ביתנו", חבר המועצה גרשון פלדמן, מציין כי בשנה האחרונה החברה לתיירות אשדוד הוציאה אוגדן מפות תיירות מעוצבות בנושאים שונים (אמנות, קולינריה, תרבות, אתרי טבע ועוד), המשמשים מורי דרך, מדריכי קבוצות, תושבים ומבקרים רבים. כעת נמצאת בתכנון גם הוצאה מחודשת של מפת תיירות ובה מיקומי כלל הפסלים העירוניים, אותה יהיה ניתן למצוא באתר האינטרנט החדש של תיירות אשדוד אשר יושק בקרוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך