במ.ס אשדוד מחכים לבלם טימותי אוואני

השחקן שחתם יום לפני היציאה למחנה האימונים בסלובניה, לא הגיע למחנה בגלל ענייני אשרה. כעת הוא לא הגיע לאימונים בארץ בגלל שנמצא עם נבחרת אוגנדה.
יגיע השבוע?. אוואני

במ.ס אשדוד חזרו לאימונים לקראת פתיחת העונה, לאחר המחנה בסלובניה, ולקראת המשחק ביום שלישי (20.30, איצטדיון הי"א), בגביע הטוטו מול הפועל ת"א.

בקבוצה מחפשים כידוע בלם. אבל מי שמחכים לו הוא טימותי אוואני, הבלם מאוגנדה שחתם בקבוצה. אוואני חתם יום לפני היציאה למחנה האימונים. אבל אז הסתבר כי לא יגיע למחנה בגלל עינייני אשרה. הקבוצה היתה 10 ימים במחנה, שם נבחנו בלמים, אחד מהם, ג'רום גיהואטה, אפילו הגיע ארצה להמשך ההיבחנות, אבל אוואני לא הצטרף.

עתה עם חזרת הקבוצה לארץ מחכים לחזרתו של אוואני. מסתבר כי אוואני נמצא עם נבחרת אוגנדה ואפילו לקח חלק במשחק מול סומליה, אותו ניצחה אוגנדה 1:3. התקווה היא שהוא יגיע לקראת אמצע השבוע, או הכי מאוחר סוף השבוע. הליגה כזכור תפתח ב-24.8 ועד אז יש לו זמן להתאקלם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך