להדס מלכא ז"ל נולדה אחיינית שתקרא על שמה הלל-הדסה

ללוחמת מג"ב הדס מלכא ז"ל, שמצאה את מותה בפעולת טרור של מחבלים ליד שער שכם בירושלים, לאחר שנאבקה באחד מהם והצילה חיי אחרים, נולדה אחיינית שתישא את שמה. גם ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך: שרה ואני שמחנו לשמוע על התרחבותה של משפחתכם. שמה של הלל-הדסה מנציח את בתכם הגיבוה הדס ז"ל. אנו כמו כל עם ישראל, נחשפנו לאישיותה המיוחדת של הדס. דמותה משמשת דגם לחיקוי בעבור לוחמות ולוחמים רבים. ששואפים להמשיך בדרכה".
על שמה. הדס מלכא.

בשורה משמחת למשפחתה של לוחמת מג"ב הדס מלכא ז"ל, שמצאה את מותה בפעולת טרור של מחבלים ליד שער שכם בירושלים, לאחר שנלחמה במחבל ומנעה אסון גדול יותר והצילה חיים. למשפחה נוספו שני בני משפחה, אחיינים להדס ונכדים לאביה גאולה ודוד. לנופר ותמיר מלכא נולד בן- עומרי ואילו למטר וגיא מלכא נולדה בת ווהבשורה החשובה היא שהיא תיקרא על שמה של הדס – הלל הדסה.

המכתב מראש הממשלה

גם ראש הממשלה בינימין נתניהו בירך את המשפחה ושלח ברכה כתובה בשמו ובשפ שרה רעייתו. בין היתר כתב ראש הממשלה נתניהו: "שרה ואני שמחנו לשמוע על התרחבותה של משפחתכם,עם לידתם של נכד ונכדה חדשים בשבועות האחרונים. שמה של הלל-הדסה מנציח את בתכם הגיבוה הדס ז"ל. אנו כמו כל עם ישראל, נחשפנו לאישיותה המיוחדת של הדס. דמותה משמשת דגם לחיקוי בעבור לוחמות ולוחמים רבים. ששואפים להמשיך בדרכה.אנו מחזקים את ידיכם, ומאחלים לכם רק שמחות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך