אחמד אבו דיה מאשדוד מואשם בשוד ותקיפה של אישה בעיר

על פי כתב האישום שפורסם היום הצעיר שמתגורר באשדוד תקף אישה כבת 49 ופצע אותה, זאת במטרה לשדוד את התיק שלה, המשטרה ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים
נעצרו 2 חשודים בשוד האלים ברובע א'

הפרקליטות הגישה היום לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושב אשדוד בן 18, אשר תקף באלימות הולכת רגל וגנב את תיקה ואת הטלפון הנייד שלה.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד עינת נהון-אפרתי, בתאריך 17.7.19, סמוך לשעה 23:00, הבחין הנאשם, אחמד אבו דיה, בהולכת רגל (49) באשדוד, התקרב אליה מאחור ומשך את תיקה מעל כתפה ואת הטלפון הנייד מכיסה תוך שהוא דוחף אותה ומפילה על הארץ. כאשר התנגדה המתלוננת וניסתה למנוע מהנאשם להימלט, הוא הכה ודקר אותה באמצעות חפץ חד.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נזקקה המתלוננת לטיפול רפואי בבית החולים אסותא באשדוד. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירת שוד. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך