עו"ד אביב נחמיאס ועו"ד מור בן-לולו פקדו מאות אשדודים לליכוד

בתקופה האחרונה נרשמת מגמה מעניינת של מספר צעירים מוכרים שהחליטו להצטרף לתנועת הליכוד, ולבצע מפקד משמעותי. מדובר בין השאר בעו"ד אביב נחמיאס, שהצליח לפקוד עד עתה מאות חברים חדשים, ובעו"ד מור בן-לולו, בתו של סגן ראש העיר לשעבר לאון בן-לולו, שנחשב לאחד האנשים המובילים בסניף הליכוד המקומי

האם בקרוב נראה פנים חדשות המשתלבות בזירה הפוליטית המקומית? כנראה שכן. בחודשים האחרונים נרשמת תופעה מעניינת של כמה וכמה צעירים מוכרים שהחליטו לבצע מפקד חברים לסניף הליכוד המקומי. הפעולה הפוליטית החדשה של הדור הצעיר מתקבלת בברכה בקרב מי שמוביל את הסניף באשדוד, ממלא מקום ראש העיר עו"ד גבי כנפו ואשר נהון. המטרה של השניים היא לנסות ולהחזיר את הסניף באשדוד למספרים המדהימים שהיו בעבר הרחוק יותר, למרות שגם בסיטואציה הנוכחית הסניף האשדודי נחשב לאחד המובילים והחזקים בארץ.

אחד הצעירים ששוקד סביב השעון בזירה הפוליטית הוא עו"ד אביב נחמיאס. הפרט הפיקנטי הוא שמדובר באחיין של הקבלן המוכר קלוד נחמיאס. לא מכבר עו"ד נחמיאס חנך את המשרד החדש שלו, בצוותא עם עו"ד מרק גלר ועו"ד מור בן-לולו. חיבור פיקנטי נוסף מגיע מעורכת דין בן לולו הצעירה, שהינה בתו של סגן ראש העיר לשעבר לאון בן לולו, שנחשב לאיש ליכוד בעל השפעה ברמה הארצית והמקומית. גם בן-לולו הצעירה מבצעת עבודת שטח מרשימה ופקדה מספר בלתי מבוטל של חברים חדשים.

עו"ד נחמיאס פקד בשלב הזה מאות אנשים שהצטרפו לסיעת הליכוד, חלקם היו שם בעבר, אולם לא הרגישו מספיק מחוייבים להישאר ולשלם דמי חבר למפלגה הגדולה במדינה. לאון בן-לולו מסייע ומלווה את עו"ד נחמיאס עקב לצד אגודל, ונותן לו רוח גבית כדי שייכנס לזירה הפוליטית בצורה חלקה.

עו"ד נחמיאס אמר לעיתון "המגזין": "מי שמכיר יודע שהפעילות הציבורית עניינה אותי עוד כשהייתי תלמיד תיכון, וכבר אז כיוונתי הכי גבוה שאפשר. מבחינתי זה טבעי להתחיל את העשייה הפוליטית בסיעת הליכוד, ואני ממש שמח ואפילו מופתע מהיענות הגדולה להתפקד ולתמוך בליכוד ובראש הממשלה בנימין נתניהו. לאון בן לולו מלווה אותי ומסייע לי בכל דרך, ועל כך אני מוקיר לו טובה. מדובר בתחילת הדרך מבחינתי וכמובן שארצה להשפיע ולסייע בכל פעילות פוליטית שיש בסניף הליכוד המקומי".

עו"ד מור בן-לולו הוסיפה: "מדובר בתחום שתמיד היה קרוב לליבי, בכל זאת אבא שלי לאון תמיד היה ונשאר בזירה המרתקת הזו. חשוב מאוד לציין כי הכל נעשה בשיתוף פעולה עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, והכל על מנת להחזיר את הליכוד לימים הטובים, וכפועל יוצא למקם את אשדוד במפה הארצית. כאשר יש איחוד כוחות של ראש העיר וגבי כנפו ממ״ק ראש עיר, יו״ר הנהלת הסניף לאון בנלולו, בשיתוף עם הכח הצעיר, בהחלט השמיים הם הגבול".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך