ראיות חלשות בתיק חוליית החיסול מאשדוד

בית המשפט המחוזי הודיע כי חלו כרסום בעוצמת הראיות בתיק חוליית החיסול מאשדוד אשר על פי החשד ניסו להתנקש בחיי ח"ח עבריין אשדודי מוכר
אסיר אזוק באזיקים

מעט פחות מחודש לאחר שהוגש כתב אישום בתיק חוליית החיסול של עבריין מאשדוד, בית המשפט המחוזי בבאר שבע קבע כי חל כרסום בעוצמת הראיות בכל הקשור לעבירה המרכזית המיוחסת לנאשמים בתיק – ניסיון חבלה בכוונה מחמירה.

בשלב המעצר ייחסה המשטרה לחשודים עבירת ניסיון רצח, אולם כתב האישום שהוגש (27.6) לבסוף נגד חמישה אנשים ייחס להם עבירות פחותות, בראשן ניסיון לחבלה בכוונה מחמירה. כתב האישום מתאר את עבודת המעקב של שוטרי ימ"ר לכיש אחר הנאשמים, ומתיימר לתאר כיצד סוכלה הפגיעה ביעד הפגיעה, ח"ח, עבריין מוכר בן 42 מאשדוד.

אחד הנאשמים בתיק הוא קטין, וכמו שאר הנאשמים – גם נגדו הגישה הפרקליטות בקשה להארכת מעצר עד תום ההליכים. בדיון שהתקיים היום (רביעי, 24.7) בבית המשפט המחוזי הסכים סנגורו של הקטין, עו"ד יניב דניאל, כי בתיק קיימות ראיות לכאורה, אולם הוסיף וטען כי חל כרסום בראיות בכל הקשור לעבירה המרכזית.

לטענת עו"ד דניאל, בחומר הראיות אין אפילו בדל ראיה לגבי כוונתם של הנאשמים. לדבריו, בכל חומר הראיות אין אפילו אזכור אחד לח"ח, בניגוד לכתב האישום המתאר את אותו עבריין כיעד לפגיעה. לפיכך, טען עו"ד דניאל, לא ניתן להסיק מהראיות מה היתה כוונתם של הנאשמים. הראיות, טען הסנגור, מדברות רק על פגיעה ברכב ולא באדם כלשהו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך