צעיר תקף אשה באלימות שדד אותה ונעצר

צעיר תקף הלילה אשה באלימות, ולאחר שזו נפלה על הרצפה גזל ממנה את המכשיר הסלולרי שלה. לאחר פעולת חקירה מהירה עצרה המשטרה את החשוד
אסיר אזוק באזיקים

תגובה מהירה של שוטרי משטרת ישראל הלילה בעקבות אירוע בו נשדדה תושבת אשדוד על ידי חשוד שנטל מרשותה בכוח את מכשיר הטלפון הנייד, וגרם לה לחבלות קלות, הביאה למעצרו של החשוד (18.5) במעשה. הוא הועבר לחקירה בה מסר גרסתו ובסיומה נכלא. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

אמש מעט לאחר השעה 23 התקבל דיווח על תקיפת אישה ברחוב ציזלינג בעיר אשדוד על ידי חשוד שנמלט לאחר מכן. כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו בבדיקה מהירה של נסיבות המקרה ממנה עלה כי תושבת העיר (48) הותקפה באלימות על ידי חשוד צעיר שחטף מידה את מכשיר הטלפון הנייד תוך שהטיח את הקורבן על המדרכה במטרה לבצע את מעשיו. מיד לאחר שהצליח לחלץ את מבוקשו, נמלט החשוד מהמקום.

כוחות שיטור ובילוש שהוזעקו החלו במקביל בביצוע פעולות רבות במטרה לאתר את החשוד, לרבות איתור מצלמות וגביית עדויות בזירה ובסמוך לה. לאור הפעילות המהירה והמקצועית שנערכה, אותר החשוד כבר במהלך הלילה והוא נעצר לחקירה, וכאמור לאחריה נכלא.

"נמשיך לפעול כל העת למען ביטחון הציבור, ונשקיע את מרב האמצעים והמאמצים לאיתור חשודים ועבריינים הבוחרים לפגוע באזרחים וברכושם, איסוף ראיות כנגדם והבאתם לדין", נמסר מהמשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך