האם הסכימה לבדיקת עיניים, התינוק בן השנה 'נולד מחדש' והתחיל לראות

באסותא אשדוד, המליצו לאם שכדאי לה לבדוק את תינוקה, מאחר שאחיו בן ה-3 כבר מרכיב משקפיים. בבדיקה מקיפה גילו שם שהתינוק צריך להרכיב משקפיים. מאז על פי האם, הוא קיבל ביטחון, התחיל לזחול והתיישב, או כמו שהיא אומרת - 'נולד ילד חדש'. באסותא מזמינים הורים להגיע אליהם עם ילדיהם, בגילאי 9 חודשים עד 10 שנים, לבדיקת עיניים קצרה ללא תשלום ב-25.7, בשעות 9:00-13:00 ברחבת לובי בית החולים.
ילד משחק בפארק
אילוסטרציה.

תינוק בן פחות משנה הגיע למרפאת העיניים לילדים באסותא אשדוד, שם המליצו לאם שכדאי לו להיבדק, מאחר שאחיו בן ה-3 כבר מרכיב משקפיים. האמא היתה בטוחה שלתינוק אין כל בעיית ראייה, אבל בבדיקה מקיפה גילו באסותא, שיש לתינוק גם בעיית רוחק ראייה גבוה וגם אסטיגמציה גבוהה (צילינדר). בבית החולים המליצו להתאים לו משקפיים ושמחו לגלות שאחרי שהתינוק התחיל להרכיב אותם, הוא קיבל ביטחון, התחיל לזחול והתיישב."אין דבר מרגש יותר מאמא שאומרת שפשוט 'נולד ילד חדש'", אמרו באסותא.

מאסותא נמסר: "גילוי וטיפול מוקדם מאפשרים לנו להשפיע על התפתחות ראייה תקינה לכל החיים. באסותא מזמינים הורים להגיע אליהם עם ילדיהם, בגילאי 9 חודשים עד 10 שנים, לבדיקת עיניים קצרה ללא תשלום ב-25.7, בשעות 9:00-13:00 ברחבת לובי בית החולים", בפיקוחה וניהולה של ד"ר דינה מוסטובי, מנהלת מרפאת העיניים לילדים בבית החולים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך