אם חד הורית מאשדוד עם שלושת ילדיה הקטינים נותרו ללא חשמל

האם שגרה ברובע ד', מתחננת לעזרה. היא משלמת על חשמל "בטוקמן" ולא נותר לה כסף לאחר שכירות. גם אוכל אין בבית לה ולילדים. למעוניינים לעזור: איציק: 050-388-4898
אישה בוכה באשדוד

מי יעזור לאם חד הורית עם שלושה ילדים קטנים.

לאם נותק החשמל היום בגלל שאין לה כסף לשלם לחשמל. בביתה שבאזור ד', הותקן מתקן שבו היא יכולה להטעין את החשמל בכסף, מה שמכונה "טוקמן", אבל אין לה פשוט שקל להטעין עוד כסף ונוצר מצב שהחל מהיום, היא וילדיה בחושך, בלי אפילו אפשרות לבשל להם משהו חם לאכול, או גרוע מזה, עם אור בבית.

ההתכתבות עם איציק איטח.

האם מתביישת לבקש, אבל היא מתחננת לעזרה שכן ללא כסף להטעין את "הטוקמן" היא לא תוכל להסתדר.  בשיחה שערכה עם איציק איטח, ממתנדביה הגדולים של העיר, היא מבקשת ממנו באמצעות הודעות, שיעזור כמה שניתן. בין היתר היא כתבה לו: "איציק כפרה עליך אתה המוצא האחרון והיחיד שיכול לעזור לי. אני מתחננת לא בשבילי, בשביל הילדים. יתנתק לי החשמל בבוקר". אבל כאמור הטוקמן לא הספיק לה יותר והחשמל נותק כבר הערב.

אבל זו בעיה אחת קשה, אבל לא היחידה. מסתבר כי המצב של האם וילידה הוא קשה מאוד אף יותר. היא אומנם עובדת, אבל צריכה גם לדאוג לצרכי שלושת ילדיה הקטנים וגם לשלם שכירות. כל זה לפני ההוצאות האחרות. ההחלטה היא לא פעם בין השכירות לבין חשמל ולפעמים למרבה הצער, לבין מזון. עכשיו יש לה גם בעיה של חשמל שנותק וגם בעיה של מזון לילדים. העזרה היא מבחינתה דחופה. אין אבא בתמונה והאם היא שמפרנסת ודואגת לבד לכולם.

למעוניינים לעזור: איציק איטח: למעוניינים לעזור: איציק: 050-388-4898

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך