"אני שמח שזכיתי בהזדמנות לשחק בנבחרת בארה"ב. זה כבוד גדול עבורי"

אסף בן גוזי (הפועל אשדוד) יעשה מחר היסטוריה. הוא בצוותא עם ואמיר זייפרט (קרית אונו) מתכוננים למשחק הפתיחה של אליפות העולם עד גיל 21 ביום שלישי, מול נבחרת ספרד המארחת, במדי ארה"ב.הישג שאף שחקן ישראלי לא זכה בו.
בן גוזי משמאל.

אליפות העולם בכדוריד עד גיל 21 תיפתח ביום שלישי בויגו בספרד. אסף בן גוזי שחקנה של הפועל אשדוד ישתתף בה, דבר שלא עשה עד היום שחקן ישראלי. איתו יישחק יחד במדי ארה"ב גם ואמיר זייפרט (הפועל קרית אונו). השניים הם בסגל למשחק הפתיחה מחרתיים מול המארחת ספרד, כאשר ארה"ב עצמה שובצה בבית א' באליפות יחד עם נבחרות ספרד, סלובניה, סרביה, טוניסיה ויפן.

בחודשים האחרונים, מאז ביקור הנבחרת האמריקאית בישראל, נוצר הקשר. השניים מחזיקים באזרחות ישראלית ואמריקאית, והצטרפו לפעילות של הנבחרות שבונות את עצמן לקראת המשחקים האולימפיים שייערכו בארה"ב ב-2028. בן גוזי כבר הספיק לשחק גם במסגרת הנבחרת הבוגרת של ארה"ב לאחרונה, במסגרת טורניר פיתוח של האיגוד העולמי.

"אני שמח שזכיתי בהזדמנות לשחק בנבחרת בארה"ב. זה כבוד גדול עבורי, ולהשתתף באליפות עולם ולשחק נגד נבחרות ושחקנים שעושים את דרכם אל הטופ העולמי – זו ההרגשה מדהימה", אומר בן גוזי רגע לפני פתיחת האליפות, לאחר שבימים האחרונים לקח חלק במסע ההכנה שנערך בפורטוגל. "אנחנו מתאמנים פעמיים ביום ועובדים מאוד קשה. אני לוקח את המחנה אימונים ואת המשחקים בתור חוויה אחת גדולה. אנחנו מתרגשים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך