הגמ"ח של איציק איטח נסגר היום. עשרות משפחות יישארו ללא מזון

לאיטח גמ"ח בסמוך לאולמי 'לה מימוניה'. הוא קיווה עד היום כי יימצא מי שיעזור בשכירות והוא לא ייאלץ לסגור. איטח: "מי שמגיע אני אומר לו שיותר לא יהיה עד שאמצא מקום. הלוואי אמצא מקום עבור אנשים האלה. כי הם יישארו ללא מזון". למי שמעוניינים לעזור, איציק: 050-388-4898.
הכל כבר ארוז בגמ"ח.

אם לא יקרה משהו אחר ביממה הקרובה, הרי שהגמ"ח של איציק איטח, שעוזר למאות רבות של אנשים ולמשפחות רבות, ייסגר. ידיעה מאוד עצובה לרבים בעיר.

לפני כשנה הצליח איטח, ממתנדביה הגדולים של העיר, למצוא איש עסקים, שנשאר בעילום שם, ששכר עבורו את הגמ"ח סמוך לאולמי 'לה מימוניה' בעיר, לשנה שלמה. איטח העביר את הדברים לגמ"ח החדש, מהישן שנסגר והמשיך לעזור לרבים, בינהם עשרות משפחות, מאות אנשים, ילדים, גברים זקנים, אמהות חד הוריות ומי שרק ביקש. אפילו היום רגע לפני הסגירה הוא עוד עזר לאמא חד הורית שהייתה זקוקה לעזרה. אבל עתה נגמרה השנה ולא נמצא מי שיעזור שוב.

איטח שקשה לו עם סגירת המקום אמר: "מי שמגיע אני אומר לו שיותר לא יהיה עד שאמצא מקום. הלוואי אמצא מקום עבור אנשים האלה. כי הם יישארו ללא מזון". למי שמעוניינים לעזור, איציק: 050-388-4898

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך