חנויות חדשות במתחם ביג פאשן אשדוד

מותג הקפה הבינלאומי "נספרסו" ומותג אופנת הבוטיק "איזבלה", הגיעו לביג פאשן, ולילדים: "מני ממטרה" ו"רוני וג'קי הג'וק", מגיעים השבוע (15+17/7) לחגיגת קיץ במתחם ביג
מנכ"ל חברת "ביג": "נשלם את הקנסות שניתנו לחנויות באשדוד"

מתחם BIG FASHION אשדוד ממשיך בחגיגת פעילויות והופעות פתוחות להנאת הקהל הרחב בחודשי הקיץ. במהלך כל חודש יולי, יתקיימו מגוון הופעות מלהיבות ומשעשעות לילדים – מדי ימי שני ורביעי בשעה 18:00.

השבוע, יום שני ה- 15/7, תתקיים הופעה של מני ממטרה, האיש שיודע להצחיק עם אלף פרצופים. ביום רביעי ה-17/7 תתקיים הופעה של רוני וג'קי הג'וק, שיבדרו את הקטנטנים וילמדו אותם כמה דברים מעניינים.

עבור ההורים, BIG FASHION אשדוד דאג להביא ניחוחות של חו"ל היישר לחובבי הקפה המקומיים, ופתח חנות חדשה של מותג הקפה המפורסם נספרסו, בשטח המתחם (ליד חנויות טימברלנד/ I DIGITAL).

בשורה מעניינת גם לחובבות האופנה עם פתיחתה של חנות "איזבלה", מותג הבוטיק התל אביבי שמציע שמלות ערב בסגנון טרנדי ועיצובים מדהימים – ביקור חובה לכל פאשניסטה. (החנות ממוקמת ליד הוט מובייל / קפה לנדוור).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך