שימו לב: ביום רביעי צפוי שרב כבד

היום וביומיים הקרובים הטמפרטורות עוד יהיו רגילות לקיץ - אבל ביום רביעי כבר צפוי שרב כבד. באזורים רבים הטמפרטורות יעברו את רף ה-40 מעלות ובמישור החוף הן יגיעו ל-36 מעלות.
חוף מי עמי אשדוד
שימו לב. גל חום כבד.

תכוננו לשרב כבד ברביעי.

היום, ראשון,  ומחר שני, לא צפוי שינוי ניכר במזג האוויר. גם ביום שלישי יהיה מעונן חלקית עד בהיר ורגיל לעונה. הכול כאמור ישתנה ביום רביעי, אז תחול עלייה ניכרת בטמפרטורות וירידה בלחות. ישרור שרב כבד ברוב חלקי הארץ, עננות גבוהה ובינונית תכסה חלקית את השמים ובדרום הארץ ייתכן אובך. בשעות הערב השרב יחל להישבר בהדרגה.

"ביום רביעי אמור לפקוד אותנו שרב שאופייני יותר לאביב מאשר לקיץ – טמפרטורות גבוהות אבל לחות נמוכה", עדכן החזאי נחום מליק. בקיץ אנחנו רגילים ללחות מאוד גבוהה בחוף, אבל ביום רביעי היא תהיה בסביבות ה-20-30 אחוז. זה יהיה אירוע שונה. יהיה חם מאוד, רוחות חזקות. אולי יפקוד אותנו אובך. זה יהיה ליום אחד וביום חמישי נחזור למזג אויר קיצי רגיל".

הוא המליץ "למי שיכול, עדיף לא לצאת מהבית. החשיפה לשמש והטמפרטורות הגבוהות עלולות להביא למכת חום, להתייבשות. צפוי יום די קיצוני עם תנאי מזג אויר קשים ומי שיכול להישאר בבית זה יהיה עדיף. ביום רביעי מומלץ להיות בעיקר באיזורים קרירים, ממוזגים. מומלץ לבטל או לדחות טיולים. ואם מוכרחים להיות בחוץ, אז לא לעשות פעילות ולהיות רק בצל. לא לגרום עוד לגוף להתאמץ ועקב כך לעליית הטמפרטורה בגוף, דבר שעלול להיות מסוכן״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך