הגמ"ח של איציק איטח עלול להיסגר בעוד שבוע

לפני כשנה איש עסקים תרם לאיטח, ממתנדביה הגדולים של העיר, ושכר עבור הגמ"ח שלו מקום צמוד ללה מימוניה, לאחר שהקודם עמד להיסגר. בימים אלה הודיע איש העסקים שלא יוכל לתרום יותר ושהמקום ייאלץ להיסגר. איטח: "אני רוצה להודות לו על מה שעשה. הכל עשה מאהבה. אבל עכשיו אין לתת לנזקקים. שוב צריך לחפש מקום עבור אנשים שבלי זה לא יעברו את השבוע, את היום. מדובר במאות אנשים". למעוניינים לעזור – איציק: 050-388-4898
יהיו בבעיה. באי הגמ"ח של איטח.

בשורה לא משמחת לעשרות רבות של משפחות ומאות של אנשים. הגמ"ח של איציק איטח ייסגר ככל הנראה בעוד שבוע, אם לא יימצא עבורו פתרון מידי עבורו.

לפני כשנה נאלץ איטח לסגור את הגמ"ח שלו ברחוב מיכקלשווילי, בגלל מכת עכברים. אנשים רבים שהגיעו לגמ"ח נתקלו בדלתות סגורות והצער היה רב מאחר ומדובר במשפחות ובודדים, ביניהם ילדים וקשישים, שצריכים עזרה קיומית. מאות שצריכים מזון ועזרה לא פעם גם עבור הילדים הקטנים שלהם. קשישים הגיעו על בסיס יומי וקיבלו מזון לעבור את השבת או את השבוע אפילו. איטח חילק תמיד חבילות מלאות בכל טוב, גם בחגים הרבים, במיוחד פסח וראש השנה ולא רק.

איטח מחלק מצות בפסח.

למרבה המזל אחד מאנשי העסקים שראה את הפרסומים בעניין החליט לעזור. הוא שכר לאיטח צמוד ללה מימוניה מחסן שבו הגמ"ח פעל. איש העסקים שילם חשמל, מים, שכירות. הכל. איטח ממתנדביה הגדולים של העיר, לא ידע את נפשו משמחה והמשיך לעזור למי שהיה זקוק ויותר, מהמקום החדש.

אבל השבוע התקבלה בשורה קשה מאוד, איש העסקים ששכר את המקום לשנה לא יכול להמשיך לשכור אותו עבור הגמ"ח של איטח. הבשורה הזו מלמדת כי משפחות רבות, כאמור ילדים זקנים וטף (חילק גם אוכל לתינוקות וצריכים אחרים עבורם) ועוד רבים אחרים, שוב ייאלצו למצוא דלות סגורות. עבור חלק מהן זה אומר שהם לא יאכלו בימים האלה או יזדקקו לחפש תרומות ואפילו לבקש נדבה, בשביל להתקיים. מכה קשה מאוד.

צריך מקום חדש. איטח.

איטח המאוכזב הודה לאיש העסיקם שעזר, אבל מוטרד מאוד מהעובדה שלא יהיה מקום לתת למי שצריך: " אני רוצה להודות לו על מה שעשה. הכל עשה מאהבה. אין לי טענה אחת אליו. הלוואי עוד אנשים כאלה. אבל עכשיו אין לתת לנזקקים. שוב צריך לחפש מקום עבור אנשים שבלי זה לא יעברו את השבוע, את היום. מדובר במשפחות רבות. במאות אנשים. בילידם קטנים. איך אני אסתכל עליהם עכשיו, מה אגיד להם? אין לי מקום לתת לכם אוכל? אם לא תהיה ברירה אסגור את המקום. אין לי לאן להעביר את הסחורה מהגמ"ח. אודיע להם לבוא לקחת את מה שיש וזהו. אין לי מקום אחר".

איטח ידוע בכל העיר וגם מחוצה לה, ולא פעם הוא מקבל תרומות רבות מאוד ומפרסם אותן ורבים באים לקחת. יש משפחות באשדוד שאוכלות בשר רק כי איטח מצליח לארגן עבורם את זה. הוא חייב מקום חדש. למי שמעוניין לעזור: איציק: 050-388-4898

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך