תאונת דרכים קטלנית בכביש 7, פקקים ועומסי תנועה כבדים ביציאה מאשדוד

יום קשה בכבישים: הרוגה ו-2 פצועים בתאונת דרכים קטלנית בכביש 7, עקב כך - פקקים ועומסי תנועה כבדים ביציאה מאשדוד
צילום: מאיר אביבי, דוברות מד"א

לפני זמן קצר התקבל דיווח על תאונת דרכים בכביש 7, חובשים ופראמדיקים של מד"א הגיעו במהירות למקום אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותה של אישה כבת 40, ופינו לבי"ח קפלן 2 פצועים, בהם: גבר כבן 40 במצב קשה, עם חבלת ראש, וילד כבן 3 במצב קל.

פראמדיק מד"א אשר ארביב שהגיע לזירה הקשה, סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה. הרכב הפרטי היה מעוך, ובתום פעולות חילוץ בסיוע מכבי האש, התחלנו בהענקת טיפול רפואי ל-3 הנפגעים, כולם מהרכב הפרטי: אחת הנוסעות, אישה כבת 40 הייתה ללא סימני חיים, ונאלצנו לקבוע את מותה במקום. גבר כבן 40 סבל מחבלת ראש, ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים קפלן, כשמצבו קשה, תוך מתן טיפול רפואי מציל חיים. ילדה כבת 3 שסבלה מחבלות קלות פונתה גם היא על ידנו לבית חולים".

צילום ראיף

מהמשטרה נמסר כי "בוחני תאונות דרכים במשטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית שארעה לפני זמן קצר בכביש 7 סמוך לבית רבן בין משאית לרכב פרטי. כתוצאה מהתאונה נפצעו מספר מיושבי הרכב הפרטי ומותה של נוסעת נקבע בזירה".

בעקבות התאונה היציאה מכביש 7 למזרח מחלף גדרה לכביש 40 נחסם. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה. יש להפנות נהגים לדרכים חלופיות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך