במלאת 11 חודשים לטביעתו, חברה של יוחאי אלקיים ז"ל סופדת לו

אווה בן לולו, חברתו של יוחאי אלקיים, 28, שנכנס לפני 11 חודשים לחוף המצודה להציל אישה טובעת, וטבע בעצמו, כתבה פוסט של געגגוע לאהובה, במלאת 11 חודשים למותו. בן לולו כתבה בין היתר: " יודעת שאתה תמיד איתי, המלאך האישי ששומר עלי. בכל דרך שבה אבחר יודעת שתהיה לצידי. לעד תהיה חקוק בלב שלי".
יוחאי אלקיים ז"ל. הציל אישה שלא הכיר מטביעה וטבע בעצמו.

לפני 11 חודשים נכנס יוחאי אלקיים ז"ל, 28, להציל אישה טובעת בחוף המצודה באשדוד וטבע בעצמו. יוחאי שחירף נפשו למען אישה שלא הכיר, היה מאמן כושר ידוע באשדוד, חובש קרבי בדוכיפת דומות נערצת. הוא הותיר אחריו משפחה הוריו יוסי וחנה אלקיים ושישה אחים ואחיות, וחברה שאיתה תכנן להקים משפחה ועמד להציע לה נישואין. היום, 11 חודשים לאחר הטביעה, כתבה החברה אווה בן לולו פוסט קשה ובעיקר מתגעגע לאהובה:

"אומרים שהשנה הראשונה היא הכי קשה.

לפני 11 חודשים התהפכו לי החיים. כל מה שידעתי,הכרתי ואהבתי- התהפך בשיחת טלפון אחת. בכמה מילים בודדות מהרופאה בבית החולים- "לא הצלחנו להציל אותו" לא מאמינה שהיום בערב נציין את ה11 חודש שלך.  11 חודשים שבהם איבדתי אותך ויחד איתך את כל העולם שלי.

זאת הייתה שנה קשה. שנה של הרבה כעס, כאב, בכי ובעיקר המון התמודדות עצמית. שנה שבה אני מנסה להכיר את עצמי מחדש
להתמודד עם הלבד ועם החור הענק שהשארת לי בלב..שנה שבה אני צריכה לבחור לקום כל יום ולרצות להמשיך את החיים שלי
שנה שבה כל זכרון ממך נחקק לי בלב. שנה שבה הגעגוע בלב הולך ומתפוצץ. שנה שבה אני מנסה להמשיך את דרך החיים שלך- לחיות כל יום כאילו אין מחר.

אווה ויוחאי ז"ל. "אין יום שלא חושבת עליך".

שנה שבה אין יום שלא חושבת עליך. שנה שבה איבדתי גם אותך וגם סטיץ'. מקווה שזה יהיה הקץ לאובדן לתקופה הקרובה. חושבת על כל הפעמים שחשבתי שפשוט תכנס בדלת ותצחק עלי שאני ככה ושכל זה היה רק עוד אחד מהקטעים שלך. יש כ"כ הרבה רגעים שבא לי לשתף אותך ולחוות איתך, המון רגעים שהם היו ויהיו רק שלנו.

תמיד חושבת על זה שכל כך פחדת מגיל 30 שלנצח תשאר בן 28. יודעת שאתה תמיד איתי, המלאך האישי ששומר עלי. בכל דרך שבה אבחר יודעת שתהיה לצידי. לעד תהיה חקוק בלב שלי. אוהבת ומתגעגעת המון בייב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך