בעקבות הפרסום: תוקן המזגן ל-23 ילדים בקייטנה לאחר עשרה ימים

במשך 10 ימים סבלו ילדי הקייטנה בגן 'ענבים' ברובע ט"ז מחום כבד, מאחר והמזגן לא פעל. לא עזרו פניות ההורים לגורמים הרלוונטים, והילדים הועברו כפתרון זמני לגן אחר עם עוד ילדים. פנייה של 'אשדוד אונליין', הביאה לתיקון המגזן. הילדים חזרו לגן שלהם. עכשיו כבר קריר להם.
חוזרים לגן. ילדי הקייטנה בגן ענבים.

ילדי גן 'ענבים', ברובע ט"ז, שמחו לחזור היום בבוקר לקייטנה בגן שלהם. היום המזגן עבד כרגיל והם כבר לא יצטרכו לסבול מהחום או להצטופף בגן אחר 42 ילדים יחד.

במשך 10 ימים לא עבד המזגן בגן. הגן הוא גן עירייה, אבל את הקייטנה ארגנה החברה למתנס"ים באשדוד (החברה העירונית לתרבות, ספורט ומרכזים קהילתיים באשדוד). הילדים בני 4 עד 5 והצוות שסבלו מהחום, נאלצו לעבוד במסדרון ולא בגן עצמו, בצפיפות וגם המאווררים שהוצבו, לא עזרו במיוחד. פתרון זמני היה להעביר את הילדים לגן 'לימונים', הסמוך, שם יש ילדים עד גיל שש ויחד הם היו 42 ילדים בגן אחד. פתרון שלא עזר לילידי שני הגנים.

ההורים פנו שוב ושוב למוקד העירוני ולעירייה שהפנתה לחברה למתנס"ים מאחר והיא מפעילה את הקייטנה, ושם הפנו אותם לעירייה כי הגן בבעלותה. בינתיים מי שסבלו היו הילדים. ההורים פנו גם לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שהורה לעזור להם.

אתמול נעשתה פנייה של ההורים ל'אשדוד אונליין'. הסיפור פורסם ומהעירייה הובטח כי המזגן יתוקן. אכן זה מה שקרה. אתמול בשעות הצהרים הגיעו טכנאים שתיקנו את המזגן. כבר באחת בצהרים הוחזרו ילדי 'גן ענבים' לגן שלהם, הפעם כבר לא סבלו מהלחות והחום.

אחת האימהות: "כולנו מאושרים. ההורים ובעיקר הילדים שסבלו מאוד. כבר לא היה חם להם יותר והם בגן שלהם. אני מודה לכם על הפרסום ועל העזרה. לא יודעת מה היה קורה בלי זה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך