תאונה קשה הלילה: מיניבוס דרס רוכב אופניים חשמליים

התאונה ארעה ברחוב סטרומה באשדוד. רוכב האופניים כבן חמישים נפגע על ידי רכב הסעות. מצבו בינוני עד קשה, עם חבלות קשות בגפיים. נסיבות התאונה נבדקות.
זירת התאונה הקשה. (צילומים: יהודה שושנה תיעוד מבצעי מד"א)

בן 50 שרכב על אופניים חשמליים נפצע בתאונה ברחוב סטרומה באשדוד. הוא קיבל טיפול מפארמדיקים וחובשים של מד"א ואיחוד הצלה. מינובוס של הסעות פגע בו והוא נפגע במצב בינוני עד קשה, עם פגיעה קשה בגפיים.

מדוברות איחוד הצלה – מחוז דרום נמסר: תאונה עם מעורבות רכב הסעות ואופניים חשמליים אירעה ברחוב סטרומה באשדוד. חובשים באיחוד הצלה סניף אשדוד העניקו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לרוכב האופניים החשמליים כבן 50 שנפצע באורח בינוני. נסיבות התאונה בבדיקה.

טיפלו בפצוע עם חבלת גפיים. האופניים מתחת לרכב ההסעות.

ממד"א נמסר: בשעה 23:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על רוכב אופניים שנפגע ממיניבוס ברחוב סטרומה באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא אשדוד גבר כבן 50 במצב קשה עם חבלת גפיים קשה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך