23 ילדים קטנים נמצאים כבר 10 ימים בקייטנה בלי מזגן – צפו

המדובר בגן "ענבים", גן עירייה שנמצא באזור ט"ז. את הקייטנה מפעילה החברה למתנס"ים של אשדוד. הילדים וצוות הגן סובלים מהחום ובינתיים המזגן לא עובד. ההורים פנו למוקד עשרות פעמים וגם השבוע לראש העיר שהבטיח שיטופל. דובר ראש העיר: "המזגן עובד אבל חלש, מטופל נקווה שהיום יגמר". בינתיים הם הועברו לגן סמוך ויחד יש שם 42 ילדים.
לא נעים לראות גם סגור.

קייטנה היא דבר משמח. ילדים מחכים לה. לא אם תשאלו את ילדי גן ענבים באזור ט"ז.

23 ילדים בני 4 עד 5 והצוות שנמצאים כבר 10 ימים ללא מזגן, או במילים אחרות בחום ובלחות של הקיץ.  זהו גן עירייה ואת הקייטנה  עורכת החברה למתנס"ים של אשדוד (חברה העירונית לתרבות, ספורט ומרכזים קהילתיים באשדוד). הילדים נמצאים בגן כל יום משבע וחצי עד  4 אחה"צ.

ההורים כבר פתחו 30 קריאות למוקד העירוני. הובטח שיטופל אבל זה לא קרה. הגיעו טכנאים שראו וטענו כי צריך להחליף את המזגן. מאחר ומדובר בגן עירייה פנו לעירייה, אבל זו הפנתה לחברה להמתנס"ים שכן היא מפעילה את הקייטנה. החברה למתנס"ים העבירה אותם לעירייה, כי הגן הוא של העירייה וחוזר חלילה. פתרון אין.

עובדים בינתיים במסדרונות.

הילדים עובדים ומשחקים במסדרונות שכן בגן לא ניתן לעבוד בגלל החום, גם אם הוצבו מאוררים. כרגע מצאו פתרון זמני והעבירו אותם לגן סמוך, "גן לימונית" שמשמש ילידם עד גיל 6. כך יוצא שבגן אחד יש 42 ילדים. גן  שאמור להכיל כמחצית.. גם העבודה שיש ילדים בגילאים שונים מפריעה לכולם.

אחת האימהות סיפרה: ""מחכים לראשון לספטמבר. הויכוח הוא בין העיירה למתנס"ים ומי שסובל בינתיים הם הילדים. מצאו פתרון זמני והעבירו לגן לימונית ויש יחד 42 ילדים קטנים בגן אחד וזה פתרון גרוע יותר. הבת שלי לא רוצה ללכת לקייטנה. ילדים קטנים סובלים מחום נוראי כבר  10 ימים ואף אחד לא מטפל בעניין שאפשר לפתור בקלות אם רוצים".

בצר להם פנו אתמול ההורים לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. דרך דף הפייסבוק שלו. ראש העיר הבטיח לעזור והפנה את אחד מאנשי לשכתו לטפל. בינתיים אין שינוי. דובר ראש העיר מסר: "המזגן עובד אבל חלש, מטופל נקווה שהיום יגמר". מהעירייה והחברה למתנס"ים לא הועברה תגובה עד כה.

sp;

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך