צעיר אשדודי נאשם בהפעלת רשת ליבוא קוקאין

צעיר אשדודי חשוד בהפעלת רשת יבוא של קוקאין, מאמסטרדם, וברזיל. על פי המשטרה הוא מימן לשליחים את כרטיסי הטיסה ושילם להם 40 אלף ש"ח על כל משלוח
אסיר אזוק באזיקים

בית המשפט גזר אמש (שני) 4 שנות מאסר על משה קליין (21) מבני ברק, על פי כתב האישום את קליין הפעיל צעיר אשדודי בשם גרמן רזניוק.

רזניוק חשוד בשורת הפעלות של שליחים לייבוא קוקאין מאמסטרדם, וברזיל, על פי כתב האישום רזניוק יצר קשר עם קליין והציע לו להביא 10 קילוגרם קוקאין מאמסטרדם בתמורה ל40 אלף שקלים.

קליין הסכים לעסקה וב18 לאוגוסט 2016 טס ללונדון ומשם לאמסטרדם שם נפגש עם אדם מטעם רזניוק שהעביר לו מזוודה עם דופן כפולה בה הוסלקן 10 קילוגרם של קוקאין.

רזניוק עצמו מימן את כרטיסי הטיסה והבטיח לקליין שאדם מטעמו יחכה לו עם רכב ביציאה משדה התעופה, כאמור קליין נעצר מיד כשאסף את מזוודתו מן המסוע בנתב"ג.

רזניוק עצמו נמלט לפני 3 שנים מישראל ומסתתר בקייב, המשטרה מאשימה אותו בשורה של עבירות יבוא סם מסוכן לישראל הן מאמסטרדם והן מברזיל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך