המשטרה: "נפעל בתקיפות מול התפרעויות והפרות סדר אלימות"

משטרת ישראל נערכת לקראת קיומן של מחאות וקוראת למפגינים לשמור על החוק והסדר - לגבי ההפגנה באשדוד ישנה אי ודאות אך במשטרה נערכים לכל תרחיש
הפגנת האתיופים באשדוד - צילום: נתנאל פריאנטי

בעקבות הדיווחים הרבים כי היום (שני) יתקיימו הפגנות של העדה האתיופית ברחבי הארץ הודיעה המשטרה כי תאפשר מחאה לגיטימית, אולם לא תאפשר ותפעל בתקיפות מול התפרעויות והפרות סדר אלימות שיכוונו כלפי שוטרים או אזרחים באשר הם, במטרה לשמור על שלום הציבור ובטחונו.

עוד נמסר מהמשטרה כי: "המשטרה ניהלה ועודנה מנהלת שיח רציף ומאמצי הידברות ממושכים במטרה למנוע אלימות מכל סוג שהיא, ובפרט פגיעה בשוטרים, אזרחים ורכוש. לצערנו, בשבוע שעבר חלק מהמוחים ניצלו זאת לביצוע מעשי אלימות וונדליזם, כלפי שוטרים ואזרחים והמשטרה עצרה עשרות חשודים".

ולבסוף ציינו כי משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש הביטוי והמחאה כחוק, אולם לא תאפשר התפרעות אלימה, וניסיון לפגוע בשוטרים, אזרחים ורכוש בניגוד לחוק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך