האזרח "הגיבור" "הציל" את השוטר הלא נכון….

תושב אשדוד (31) השיט בסוף השבוע את אופנוע הים שברשותו אך תוך כדי כך הבחינו השוטרים כי הוא מסכן את ציבור הרוחצים. כשפגשו בו השוטרים, ניסה החשוד לשלוף תירוצים למכביר, כשהשיא- סיפור הרואי אך בדוי על הצלת חייו בעבר של שוטר השיטור ימי. לחוסר מזלו של המשיט אותו שוטר לכאורה הוא זה שעמד מולו ושמע את הסיפור. כנגד המשיט נרשם דו"ח בגין מעשיו המסוכנים עם כלי השייט.
משטרה בחוף הים

בפעילות משולבת של שוטרי יחידת השיטור הימי וכוחות שיטור רגליים בחופי הרחצה במסגרת היערכות קיץ ושמירת ביטחון המבלים בחופים, הבחינו אתמול (שבת) כוחות המשטרה בכלי שייט, אופנוע ים, המסכן את הרוחצים.

משיט האופנוע תושב אשדוד בן 31, נתפס בהגיעו אל החוף על ידי כוח המשטרה ה"יבשתי" והועבר לידי שוטרי יחידת השיטור הימי לטובת אכיפה ורישום דו"ח בהתאם למעשיו.

כל ניסיונותיו להניא את השוטרים מרישום דו"ח לרבות סיפור כי מכיר היטב את אחד משוטרי היחידה ואף הציל בעבר את חייו, לא הועילו אל מול השוטרים הנחושים והמקצועיים ביניהם אותו שוטר ש"ניצל" על ידי החשוד לכאורה, דבר שלא היה מעולם. לאחר שנרשם נגדו דו"ח בגין אי ציות לחוקי השייט, שוחרר הצעיר לדרכו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך