רשת חנויות אליטל פותחת חנות עודפים ענקית בעופר לב העודפים אשדוד

רשת אליטל פותחת חנות עודפים ענקית בעופר לב העודפים אשדוד, מקבוצת קניוני עופר ולרגל הפתיחה: עד 50% הנחה
מבצע מתנות לפסח ב-20 ₪ בלבד בקניון עופר לב אשדוד.
קניון עופר לב אשדוד . צילום אסף לוי

לרגל הפתיחה, החנות תציעה מבצעים מטרפים, ביניהם: 50% הנחה על מגוון מותגי הביגוד, 2 זוגות נעלי ילדים ממותגים ב-200 ₪ ו-2 זוגות נעלי מבוגרים ממותגים ב-400 ₪.

החנות החדשה תשתרע על שטח של 1250 מ"ר ותציע מגוון רחב של תמהיל מוצרים, בניהם: בגדי ספורט, מתקני כושר, אביזרי כושר שקי אגרוף, ועוד- כלומר כל עולם הספורט בחנות אחת!

רשת אליטל מונה 6 סניפים ברחבי הארץ, המשלבים מבחר עצום של בגדי ונעלי ספורט במחירים אטרקטיביים במיוחד.

אליטל לב אשדוד
אליטל לב אשדוד – צילום: ליז פרץ

הרשת מציעה מבחר גדול של כל המותגים תחת קורת גג אחת, החל מנעלי ספורט מקצועיות כמו ניו בלאנס, אסיקס, נייקי, ריבוק, רדידס, בלנסטון, טימברלנד, קאפה, מיזונו, ארנה, קונברס, סקצ'רס, מירל ועוד.

לדברי מנחם מעודי מנכ"ל עופר לב עודפים אשדוד: "רשת אליטל מסמנת אבן דרך נוספת ביצירת תמהיל חנויות רחב של עודפים למען לקוחות הקניון, במיוחד כאשר מדובר במגוון כזה רחב של מוצרים אותם מציעה הרשת בתחום הספורט. כעת תושבי אשדוד והסביבה יכולים להנות ממוצרים וביגוד של כושר איכותיים במחירים נוחים לכל כיס".

החנות ממוקמת בקניון עופר לב אשדוד, קומה 1.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך