אלופת המדינה מאשדוד צרפה את יובל כץ

אלופת המדינה בכדוריד הפועל אשדוד, צירפה את המצטיין יובל כץ, ששיחק בעונה החולפת במ.כ חולון. באשדוד ממתינים לתשובה הסופית של אדיר כהן, שסיים את ההתרשמות בשוייץ ומנהל משא ומתן על מעבר לליגה אירופית.
יובל כץ ומנכ"ל אשדוד ליאור גז (צילום: הפועל אשדוד).

אלופת המדינה בכדוריד הפועל אשדוד ביצעה מהלך מעניין מאוד, כשצירפה  את שחקן הפינה המצטיין יובל כץ, ששיחק בעונה החולפת במ.כ חולון. כץ, שחקן סגל נבחרת ישראל, משלים סגל מסקרן מאוד שכולל את השוערים טומיסלב סטויקוביץ' ואת אורון ברגיל, את גאבור לנגהאנס הגרמני, ניבו לוי עומרי קושמרו, האחים יוסי וישראל ביטרמן, הפיבוט שי הרשקוביץ, שחקן הפינה טל הרשקוביץ, והחברה הצעירים המוכשרים של הקבוצה אסף בן גוזי ואור פרקש. באשדוד ממתינים לתשובה הסופית של אדיר כהן, שסיים את ההתרשמות בשוייץ ומנהל משא ומתן על מעבר לליגה אירופית. שחקנים בולטים שעזבו – יותם טל, דור קלדרון ושרון שלם.

איגוד הכדוריד הודיע היום כי ההחלטה האם להמשיך בחוק הכרטיס הכפול לעונת 2019-20, שמאפשר לשחקנים צעירים לשחק במועדון מליגה בכירה ובמקביל במועדון מליגה נמוכה יותר – תתקבל רק בסוף החודש, בישיבת ההנהלה, וזאת לאחר חוסר הסכמה של לגבי תקנת החוק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך