תרמה תפילין לילד ולמחרת בנה הפעוט שנשכח ברכב ניצל ברגע האחרון

א' מאשדוד תרמה לילד שערך בר מצווה תפילין מהודר, מאחר ומשפחתו לא יכולה הייתה לקנות בגלל מצב כלכלי קשה ביותר. למחרת נשכח בנה הפעוט כבן שנתיים על ידה ברכב באזור י"א, וכשהגיעה הוא אומנם נזקק לטיפול רפואי, בבית החולים אסותא אשדוד, אבל ניצל ממש ברגע האחרון. א' אמרה לכולם: "הצדקה הצילה ממוות"

\הרבה פעמים אנחנו שומעים את המשפט "צדקה תציל ממוות". אומרים ולא תמיד חושבים על זה. אבל בשבוע שעבר המשפט הזה הפך להיות עבור א' משפט שילווה אותה לכל חייה.

א' מאשדוד נענתה לפוסט שפרסם איציק איטח, ממתנדביה הגדולים של העיר, על ילד בגיל בר מצווה שאביו חולה מאוד במחלה קשה וכי הוא לא יכול לרכוש לבנו תפילין לבר המצווה שלו. איטח ביקש שמי שיכול ורוצה לתרום, יעשה זאת. א' מיד נענתה, פנתה לאיטח והודיעה כי היא רואה בזה מצווה גדולה, במיוחד שבכך תשמח ילד שעורך בר מצווה ומיד הודיעה כי היא תתרום וכך עשתה.

אבל היא לא הסתפקה בכך. היא שאלה את איטח אם יש עוד אנשים שצריכים עזרה, והוא אכן סיפר על שתי משפחות נזקקות שלא יכולות אפילו לרכוש מצרכים לשבת. א' לא חשבה פעמיים והעבירה לאיטח עבור המצרכים למשפחות. היא לא דרשה אפילו שידעו שאת התרומה שהיא נתנה. מה שנקרא צדקה בסתר.

למחרת א' נסעה עם בנה הפעוט למשפחה ברובע י"א. היא עלתה לקרובת המשפחה ועזרה לה. לאחר זמן לא קצר היא קיבלה שיחת טלפון מבעלה, תוך כדי השיחה שאל הבעל על הבן הפעוט. האישה ענתה שהיא בדיוק רוצה לדעת איך הילד כי הוא איתו. הבעל מיד הבין במה מדובר. הוא אמר לא' כי הילד איתה ולא איתו. היא התעשתה במהירות ורצה לרכב שחנה בסמוך, שם היא גילתה את הפעוט כשהוא בוכה וצורח במצב לא טוב והבינה מיד כי הגיעה ברגע אולי האחרון.

מיד הוזעק אמבולנס והפעוט הובהל לבית החולים אסותא אשדוד. הוא הגיע בהכרה, אבל מצבו היה רגע לפני מצב בלתי הפיך. בבית החולים טיפלו במהירות בפעוט והוא אושפז. היה חשש שהוא נפגע אולי בנזק עתידי, אבל ממש כמו בנס, לא קרה לפעוט כלום ולאחר כמה ימים הוא חזר לביתו.

האירוע הגיע לידיעת רבים, כולל איטח שמיהר להתקשר לאישה לשאול לשלום בנה. היא ענתה לו: "אין לי ספק שצדקה תציל ממוות". היא הודתה לאל על האפשרות לתרום למען אחרים, ועל כך שחיי בנה ניצלו לדעתה בגלל זה.

איטח: "תראה מה זה, אישה תרמה למען אחרים. לא ביקשה דבר, רצתה רק שיהיה להם טוב. אלוהים רואה הכל ומיד הציל לה את הילד. זה מלמד עד כמה חשוב לתת לאחרים, כי לתת זה לקבל. אני שמח שהייתה לי את הזכות לעזור לה לתת לאחרים. מי שאומר צדקה תציל ממוות לא מבין עד כמה זה נכון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך