משחק אימון: מ.ס אשדוד 0 – בית"ר ירושלים 0

משחק האימון בין מועדון ספורט אשדוד לבית"ר ירושלים הסתיים בתיקו מאופס. זה היה ניסוי כלים לשתי הקבוצות. בבית"ר פתחו לראשונה מיכאל אוחנה ועלי מוחמד. בדקה ה-60 הקהל פרץ למגרש והמשחק הופסק.

משחק האימון הראשון של מ.ס אשדוד ובית"ר ירושלים הסתיים בתיקו 0:0

זה היה משחק אימון ראשון ולכן יש לקחת זאת בחשבון. יחד עם זאת בלט כי הקבוצות צריכות עדיין חיזוק, אשדוד עם בלם נוסף וקשר עושה משחק, בית"ר עם בלם וחלוץ. בית"ר ירושלים אומנם החזיקה בכדור יותר, אבל מבחינת ההחמצות, הרי שלשתי הקבוצות היו מספר הזדמנויות מועטות שוות.

מיכאל אוחנה, אקס אשדוד ועלי מוחמד מנתניה עלו לראשונה בהרכב ירושלים ונראה כי יעשו עוד הרבה צרות לליגה. השילוב בקישור עם גדי קינדה, עוד אקס אשדוד, עוד יפיק הרבה בליגת העל. שובל גוזלן שחקן הרכש החדש של אשדוד היה קרוב להזדמנות בדקה ה-38, אבל החמיץ אותה. הקבוצה תצא למחנה אימונים ב-15.7.

בדקה ה-60 המשחק כמעט פוצץ, כאשר מאות אוהדים התפרצו אל שדה המשחק. שחקני בית”ר מיהרו לרדת לחדרי ההלבשה, ולאחר מספר דקות, לאחר שהאהודים חזרו ליציעים, השליש השלישי החל כמתוכנן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך