מחאת האתיופים: כל מי שרכבו ניזוק במהומות ישלם את תיקון מכיסו

רכבים רבים, בינהם באשדוד ניזוקו במהומות. מסתבר כי על פי הפוליסות של חברות הביטוח, הן לא מכסות מהומות. מי שרכבו ניזוק יכול או לתבוע את מי שעשה לו נזק, לחכות להחלטת ממשלה....או כמו שזה נראה, לשלם מכסיו.
הרכב שניזוק במהומות באשדוד (צילומים: דודו חן)

קראתם באדיקות את פוליסת הביטוח של הרכב שלכם? כולל את האותיות הקטנות? אם לא, חבל. מסתבר כי מי שרכבו נפגע במהומות האחרונות של יוצאי העדה האתיופית ברחבי הארץ וגם כאן באשדוד, ייאלץ לשלם ככל הנראה את הנזק, מכיסו

רכבים רבים, בינהם באשדוד ניזוקו במהומות. בינהם גם לתשובי אשדוד. אחד הסרטונים תיעד אדם אשר ניסה עלבור את צומת הבגי במהלך המהומות, אחד המפגינים עלה על רכבו וניפץ את שמשת מכוניתו ובעט בה. הנהג נזקק לטיפול רפואי ויצא מזה עם פגיעות קלות יחיסת וחרדה, אבל את הנזק הוא יישלם כמו שזה נראה בעצמו.

יישלם מכסיו.

מסתבר כי על פי הפוליסות של חברות הביטוח, הן לא מכסות מהומות. מי שרכבו ניזוק יכול או לתבוע את מי שעשה לו נזק, לחכות להחלטת ממשלה….או כמו שזה נראה, לשלם מכיסו.

מה שיכול לסייע לבעלי ובעלות הרכבים הוא כאמור למצוא את מי שעשה את הנזק. זה יהיה קשה מאוד. מי שיכולה לעזור היא הממשלה שאם תחליט באופן מיוחד לאשר את הנזק, כפי שעושים לדוגמא על פגיעות בבתים שנפגעו מירי טילים, רק אז יוכלו בעלי הרכבים לתקן את הרכב לא על חשבונם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך