לבקשת משפחת טקה, לא יהיו הפגנות בימים הקרובים

מעשה אחראי של משפחת טקה, שהמוות של בנה הצית את כל המחאה, גרם למפגינים להוריד פרופיל לפחות למשך מס' ימים

אחרי מס' ימי מחאה ואנרכיה שגרמו לעצורים ופצועים רבים, נראה שבימים הקרובים השקט צפוי לחזור לעצמו, לפחות למשך מס' ימים.

הסיבה לכך נעוצה במהלך חכם ואחראי של משפחתו של סלומון טקה, הצעיר ממוצא אתיופי שמותו הצית את גל המחאה של בני העדה האתיופית.

בני המשפחה ובראשם האב קרא אמש לא לקיים עוד מחאה עד לסיום השבעה על בנם ולנהוג באיפוק ובסבלנות. טקה נורה למוות ביום ראשון האחרון מירי של שוטר, בתקרית שעדיין נחקרת.

מטעם המשפחה נמסר לכלי התקשורת כי "המשפחה האבלה מבקשת להודות לכולם על התמיכה וההזדהות עם האבל הכבד שפקד אותנו, איבדנו ילד ואנו מבקשים מהציבור לא לקיים מחאות עד לסיום השבעה, ולנהוג באיפוק ובסבלנות".

במשפחה הוסיפו "בתום השבעה נקיים את המחאות הצודקות והלגיטימיות באופן מאורגן ובתיאום עם הגורמים הרלוונטים, מבלי לפגוע בחיי השגרה של הציבור ובוודאי ללא אלימות כל שהיא".

לסיום הוסיפו וביקשו "אנו קוראים לכל הנערים והוריהם להימנע מכל פרובוקציה והתגרות מיותרת. הזעם והכעס שבאו לידי ביטוי בימים אחרונים הם כעס שהצטבר משנים של הזנחה מתמשכת, אי מיגור הגזענות ובעיקר שיטור יתר והרג מיותר של ילדינו. תודה על התחשבות והבנה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך