בעקבות הפרסום ב'אשדוד אונליין' נעצר הצעיר ששרף מדי מג"ב

הפרסום באתר ובפייסבוק של 'אשודד אונליין' הועילו במהרה, לאחר שהמשטרה הודיעה לפני מס' דקות כי הניחה את ידה על צעיר בן 24 שככל הנראה שרף את המדים בסרטון שהתפרסם אצלנו

לפני מס' שעות פרסמנו כאן לראשונה סרטון מזעזע על עליית המדרגה החמורה שהתרחשה אמש במהלך הפגנת המחאה של העדה האתיופית בסמוך לביג. אם עד כה, חסמו כבישים והזיקו לרכוש הרי שאמש נרשמה עליית מדרגה מזעזעת כאשר צעירים שרפו מדי מג"ב וכומתות צהליות, דבר המזכיר את התנהגות פעילי החמאס בסמוך לגדר הגבול.

בעקבות הסרטון שזכה לעשרות אלפי צפיות תוך מס' שעות, ומאות תגובות נזעמות, המשטרה ביצעה מהלך מהיר ועצרה את הצעיר שנצפה שורף את המדים.

דוברות המשטרה: משטרת ישראל תפעל ביד נוקשה כנגד כל גילוי אלימות ופגיעה בסמלי שלטון – לפני זמן קצר נעצר צעיר (24) תושב אשדוד שתועד אתמול במהלך מחאה בכניסה הדרומית לעיר (צומת ביג) מעלה באש מדים וכומתות של חיל משמר הגבול במשטרת ישראל. בפעילות חקירתית מהירה נודעה זהותו של החשוד והוא כאמור נעצר בצהריים והועבר לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלא.

צפו בוידאו:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך