מיקי סירושטיין אקס מ.ס אשדוד חתם בתאילנד

הוא חתם בקבוצת סופנבורי מהליגה התאילנדית הוא השחקן הישראלי הראשון בליגה זו. סופנבורי היא קבוצה חדשה יחסית שהוקמה ב-1998 ורק ב-2012 הגיעה להישג משמעותי כשעלתה לליגה הבכירה.

מיקי סירושטיין חתם היום, רביעי, לעונה וחצי עם אופציה לעוד שנתיים וחצי בקבוצת סופנבורי מהליגה התאילנדית הוא השחקן הישראלי הראשון בליגה זו.

סירושטיין , 30, החל את הקריירה שלו בהפועל רעננה, במדיה גם עשה את הפריצה שלו בקבוצה הבוגרת ב-2009. אחרי שלוש עונות עבר למ.ס אשדוד בה שיחק עד 2016. את העונה לאחר מכן פתח בבני יהודה, חזר לאשדוד עד תום עונת 2016/17. לאחר מכן עבר לבית”ר ירושלים בה שיחק בשנתיים האחרונות.

סופנבורי היא קבוצה חדשה יחסית שהוקמה ב-1998 ורק ב-2012 הגיעה להישג משמעותי כשעלתה לליגה הבכירה. לקבוצה יש אצטדיון של 25,709 מקומות והקהל יחסית מגיע במספרים יפים. העונה הקבוצה די מקרטעת ואחרי 16 מחזורים היא במקום ה-15 (אחת לפני האחרונה) עם 14 נקודות בלבד במאזנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך