שלושה פצועים בתאונה באשדוד, בת 11 נפצעה קשה

התאונה ארעה בשדרות משה סנה באשדוד. הילדה עם חבלת ראש ובטן פונתה במצב קשה לחדר הטראומה בבית החולים אסותא באשדוד. חובש איחוד הצלה דניאל בוקובוזה, שנקלע בדיוק למקום התאונה: "ילדה כבת 11 ששהתה ברכב נפצעה בינוני עד קשה. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לשני הנהגים שנפצעו באורח קל". דובר מד"א: "כמו כן מהמקום פונה פצוע נוסף במצב קל גם כן לבית החולים אסותא באשדוד".
הילדה מטופלת במקום (צילום: דוברות איחוד הצלה)

תאונה עם מעורבות שני כלי רכב אירעה בשדרות משה סנה באשדוד. חובשים באיחוד הצלה ומד"א סניף אשדוד העניקו טיפול רפואי לשלושה נפגעים בזירת התאונה. אחת הנפגעות היא ילדה בת 11 עם חבלת ראש ובטן. היא פונתה במצב קשה לחדר הטראומה בבית החולים אסותא באשדוד.

נפצעה בינוני עד קשה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

דניאל בוקובוזה חובש באיחוד הצלה סיפר: "תוך כדי נסיעה נתקלתי בתאונה ועצרתי מיידית בצד הדרך לסייע וביקשתי ממוקד איחוד הצלה להזעיק למקום ניידת טיפול נמרץ וחובשים נוספים. ילדה כבת 11 ששהתה ברכב נפצעה בינוני עד קשה. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לשני הנהגים שנפצעו באורח קל".

דובר מד"א לכיש : בשעה 11:33 התקבלה קריאה במוקד מד"א לכיש על ת.ד קשה בין 2 כלי רכב ברחוב משה סנה באשדוד. למקום הוזנקו כונני מד"א לכיש, ניידת טיפול נמרץ ואמבולנס של מד"א. חובשי רפואת חירום ופארמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לבת 11 עם חבלת ראש ובטן ופינו אותה שהיא במצב קשה לחדר הטראומה בבית החולים אסותא באשדוד. כמו כן מהמקום פונה פצוע נוסף במצב קל גם כן לבית החולים אסותא באשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך