9 מדליות למרימי המשקולות באשדוד באליפות ישראל לנוער

באליפות שנערכה בהרצליה זכו מרימי המשקולות הצעירים של אשדודב-7 מדליות מזה ו-2 מכסף. יורי אוזליאנר, מאמן הקבוצה: "האליפות האחרונה ושבירת שני שיאי ישראל היא ההוכחה הממשית שהכל אפשרי".
חלק מהזוכים.

מספר ימים הצליחו ספורטאי הדור הצעיר באשדוד בהרמת משקולות להביא לא פחות מ-9 מדליות באליפות ישראל שהתקיימה בהרצליה. 7 מתוכן זהב ו-2 מדליות כסף.

יורי אוזליאנר, מאמן הקבוצה האשדודית מספר בגאווה שאשדוד היא מעצמה וענף הרמת המשקולות הוא הדבר הבא בספורט.
2 שיאי ישראל נשברו ע״י נציגי הדור הבא של אשדוד.

והזוכות.

מדליות זהב:
ניקיטה מיקאוטדזה
ולדיסלב מיקאוטדזה
יוסף קברט
קמילה צ'רטקוב
ליאור פרבר
וולוביק אילונה
נסטיה אולשנצקי

מדליות כסף:
ארטיום אולשנצקי
דיאנה וולוביק

יורי אוזליאנר, מאמן הקבוצה ציין : "הענף נמצא בהתפתחות מתמדת, באשדוד מאות מתאמני קרוספיט לא מבינים שהם פוטנציאלים לרמה ההישגית בהרמת משקולות, ההבדל בין קרוספיט להרמת משקולות אולימפית הוא רק בשיטת האימון, הפוטנציאל קיים ויחד עם רשות הספורט שמאמינה ותומכת נוכל להביא את הענף לרמה האולימפית בשנים הקרובות. זו גם במה מצויינת להודות ליורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט ולמשה בוטרשווילי שעושים ככל יכולתם לקדם את הענף. כשיש גישה טובה ונכונה ההישגים באים. האליפות האחרונה ושבירת שני שיאי ישראל היא ההוכחה הממשית שהכל אפשרי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך