תלמיד ישיבה נעצר באשדוד – הקיצונים יחדשו את ההפגנות

בני העדה האתיופית טוענים שההפגנות יחזרו גם היום בעוצמה גדולה יותר, אך לא רק הם מתכננים להפגין, הפלג הירושלמי הקיצוני מתכנן הפגנות בעקבות מעצר בחור ישיבה עריק
חרדים חוסמים את כביש 4 - עומסים כבדים במקום

לילה קשה עבר ברחבי הארץ בעקבות ההפגנות של בני העדה האתיופית, שהסתיימו בשעת לילה מאוחרת. גם בעיר אשדוד התקיימו הפגנות במס' מוקדים ובמשך שעות ארוכות נחסמה היציאה הדרומית מהעיר.

היום מאיימים בני העדה האתיופית להחריף את ההפגנות, ובמשטרה הזהירו את מנהיגי העדה, במטרה לא להפוך את ההפגנות לאלימות, כאשר במשטרה טוענים שאם הצעדים יחריפו מצד המפגינים הם לא יהססו להפעיל כח.

אך לא רק בני העדה האתיופית מתכננים הפגנות, אלא גם החרדים הקיצומים. תלמיד ישיבת 'מאירת שמועה' באשדוד עוכב הלילה לבדיקה שגרתית, זוהה כ'עריק והועבר לידי המשטרה הצבאית שעצרה אותו.

בעקבות כך במשטרה נערכים לגל הפגנות נוסף של הפלג הירושלמי קיצוני, אך בשלב זה לא ברור אם יהיו הפגנות גם באזור אשודד, אך בוודאי יהיו במוקדים אחרים ברחבי הארץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך