דרמה: האב הסתבך עם בני מיעוטים, שחטפו את בתו מזרועותיה של האם

תושב אשדוד נקלע למצב מורכב עם מספר בני מיעוטים, שדרשו ממנו כספים באופן מיידי, לאחר שלא הצליח לעמוד בדרישות שלהם, הם הגיעו לביתו ברובע ט"ו וחטפו את בתו בת השנה ו-10 חודשים מידיה של האם ההמומה. לאחר שעה של חיפושים ופעילות משטרתית אינטנסיבית, האב הצליח להחזיר את הבת הביתה

לא כל יום נתקלים בסיפור דרמטי שכזה. תינוקת בת שנה ו-10 חודשים נחטפה מזרועות אימה בביתה ברובע ט"ו באשדוד לפני מספר ימים, ע"י שני בני מיעוטים, שדרשו מהאב כספים אותם הוא חייב להם. האב נקלע לתסבוכת כלכלית ולא הצליח לעמוד בהתחייבויות שלו, מה שגרם לבני המיעוטים לכעוס עליו ואף לאיים כי ייאלצו לבצע מעשים קשים כדי להחזיר את כספם.

ואכן, ביום חמישי החולף הם הגיעו לביתו של אב המשפחה, וחטפו באגרסיביות את הילדה מידיה של האם ההמומה. מיד עם ביצוע החטיפה, התקשרה האם המודאגת לבעלה (אבי התינוקת), אשר נחלץ לאלתר לחילוץ בתו. כל זאת כאשר כוחות משטרה ביצעו סריקות וניסיונות התחקות אחר החוטפים.

אביה של התינוקת הצליח להשיבה בשלום מידי החוטפים, אך הדבר לא מנע מהמשטרה לעצור את האב ולבקש להאריך את מעצרו בשבעה ימים נוספים, כאשר מיוחסים לו חשדות חמורים, כאילו היה שותף למעשה החטיפה וכן, טענות בדבר שיבוש הליכי משפט, כל זאת מאחר והאב בחר לשתוק בכל מהלך החקירה. בסופו של דבר בית המשפט האריך את מעצרו של האב בשלושה ימים, וביום ראשון שוחרר לביתו בתנאים מגבילים. לעומת זאת, מעצרו של חשוד מרכזי בחטיפה הוארך בחמישה ימים.

סנגורו של החשוד עו"ד יחיאל לאמש מסר בתגובה: "מדובר במעצר ראוותני חסר כל תועלת ובסיס חוקי. המשטרה אשר זכותה וחובתה לפענח את התיק ולאתר את החוטפים, אינה יכולה לנסות לחלץ מפי מרשי מידע באמצעות הארכות מעצר. למרשי עומדת זכות השתיקה וכי מדובר בזכות מהותית ואין להופכה לאות מתה. מרשי בחר לשתוק מטעמים ברורים, הוא חרד לעצמו ולבני ביתו ואין כל בסיס חוקי, אשר יכול לחייבו למסור מידע באשר למעשה שהתרחש בעבר, לא כן באשר למעשה עתידי שאז מדובר בעבירה של אי מניעת פשע. לא בכדי מרשי שוחרר בתום הארכת המעצר והמשטרה לא הגישה בקשה להארכה נוספת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך