"צעקתי בקול את שם הילדים שלי ואמרתי שהיום לא אמות"

אבישי אפטקר (38), חבר עמותת אדומים אשדוד ומנופאי בנמל אשדוד, עבר לפני שבועיים תאונת דרכים חזיתית, בצומת ניר גלים, שבה נהגת רכב אחר נכנסה ברכבו. הוא היה בין חיים ומוות, וסיים בחילוץ תחת זריקת טשטוש מרכבו על ידי לוחמי האש, עם יד מרוסקת ו-6 שעות ניתוח באסותא אשדוד, תקופה ההחלמה המוערכת היא כשנה. אבישי: "צעקתי בקול את שם הילדים שלי ואמרתי שהיום לא אמות"

לא הרבה פעמים אפשר לקבל תיאור כזה מדויק מהעיניים של נהג רכב, רגע אחד לפני שהוא מעורב בתאונה שכמעט מקפחת את חייו. תאונה שבה הוא נפגע בכל חלקי גופו, סובל משברים קשים, שמרסקת את ידו ומביאה אותו לניתוח של 6 שעות בבית החולים עם החלמה של שנה לפחות.

אבישי אפטקר (38), עובד בנמל אשדוד כמנופאי והוא ממקימי הפועל אדומים אשדוד, מנהל את המדיה שלה יחד עם חברו רז בנימין וחבר העמותה של הקבוצה עד היום. אבישי מתאר את הרגעים הנוראיים בבוקר ה-13.6, שבו נהג בצומת ניר גלים וכמעט עבר לעולם שכולו טוב. אין תיאור אחר מדויק יותר למה שעבר: "סיימתי לעבוד בחמש וחצי בנמל. אני גר בגדרה עכשיו, אז נסעתי לכיוון. עברתי את צומת הנמל, המשכתי לצומת ניר גלים ועברתי באור בירוק על 50. פתאום אני רואה רכב שעולה על אי תנועה ומסובב את הרכב אליי ומגיע מולי בפול גז. לא היה לי לאן לברוח. אני יודע שבעוד רגע המכונית תפגע בי, רגע שלא אשכח בחיים".

אבישי התהפך עם הרכב מספר פעמים, הסתובב במקום ונפגע בצורה קשה. התוצאה הייתה מיידית. היד התרסקה לו, הרגל נתקעה, מכות ושברים ביד, בצלעות, בגב התחתון, בראש. קיבל זריקה לטשטוש בכדי שיוכלו לוחמי האש להוציאו מהרכב ללא כאבים מאחר והוא נלכד ברכב (כמו הנהגת שפגעה בו) כי רגלו נתקעה וידו המרוסקת לא אפשרה לו לזוז. הוא נלקח היישר לניתוח של 6 שעות בבית החולים אסותא אשדוד, שם הוכנסו לידו 2 פלטינות וזה היה רק החלק הראשוני. זה לפני הטיפול בשאר המקומות והשברים שעבר. הוא יודע שחייו ניתנו לו במתנה.

אבישי כל הזמן הזה היה בהכרה מלאה. הוא מתאר: "יצאתי בנס, נס גלוי. המכונית באה מולי בפול גז. אין מה לעשות חוץ מ'שמע ישראל'. צעקתי בקול רם אני לא אמות היום, אני לא אמות היום. צעקתי את השמות של הילדים שלי זוהר ומיכאל, אחד בן 7 ואחד בן 3 וחצי. עפתי באוויר ואני צועק אני לא מת היום, בקול".

אבישי עדיין סובל מכאבים נוראיים. את היד הוא בכלל לא יכול להזיז. "אני לא ישן בלילות. אבא שלי צריך לקלח אותי. לכזה מצב הגעתי. יש לי כאבי תופת, הייתי מאושפז 6 לילות באסותא ועזבתי בעצמי, כי לא יכולתי יותר. אני אדם מאמין, האל הציל אותי. אם תראה את האוטו תבין איזה נס זה היה". אגב, ההערכה היא שתקופת ההחלמה יכולה להיות עד שנה ואולי יותר.

לאבישי מסקנה ברורה מהתאונה וגם בקשה קטנה: "אתה לא יודע מה יקרה כל רגע בחיים, אבל מה שקורה הכל לטובה. אני לא כועס על הקדוש ברוך הוא. אתה מדבר עם בנאדם שבור בכל הגוף. אבל אני אדם מאמין ואצא מזה. אמרתי לשחקנים ולאוהדים שבאו לבקר אותי, תנו לי ניצחון בדרבי ואני אהיה בסדר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך