שני נערים ניצלו ממוות כשנסחפו על קיאק לעומק הים – צפו

הנערים נכנסו לים על גבי קיאק מתנפח, הם נקלעו למצוקה הרחק מהחוף. למרבה המזל, סיור של אופנוע-ים מיחידת השיטור הימי הבחין בהם וחילץ אותם לחוף מבטחים.

בשישי בשעות הצהריים, בעת פעילות לשמירת הביטחון, פיקוח ואכיפה שערכו שוטרי יחידת השיטור הימי של משטרת ישראל בגזרת לכיש, בעת פעילות של אופנוע הים המשטרתי באזור אשדוד, הבחין השוטר בשני נערים כבני 14 שהיו על גבי קיאק מתנפח שהם מנופפים וצועקים לעזרה. השוטר הפליג לעברם לברר את פשר העניין ולהגיש להם סיוע.

בדיקה העלתה כי השניים יצאו מחוף הדתיים באשדוד על גבי קיאק מתנפח וחתרו בעזרת משוטים לכיוון עומק הים. בשלב מסוים, בבואם לחזור לחוף, נוכחו לדעת כי הם נסחפים הרחק לכיוון צפון מערב. שני הנערים הגיעו לסף תשישות, ואם לא די בכך, הקיאק עליו היו החל לאבד אוויר אט אט. עוד עלה כי השניים זעקו לעזרה ונופפו במשוטים, אך מכיוון שהיו רחוקים מהחוף לא היה מי שיבחין במצוקתם, עד שכאמור עבר ימאי המשטרה והבחין בהם. בפעולות חילוץ ימיות מקצועיות, השניים חולצו והובאו בשלום לחוף מבטחים.

״אחת המשימות החשובות לשמה אנו פועלים בגזרה הימית הנה הגשת סיוע לכלי שייט במצוקה והצלת חיים. חשוב לזכור כי יציאה לים על כלי שייט לסוגיהם, מחייבת בין היתר ידע בסיסי, בחינת סיכונים בהתאם למצב גלי הים וזרמים, ויכולת שליטה גבוהה בכלי השייט״, הדגישו במשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך