גאבור לנגהאנס החליט להמשיך בהפועל אשדוד אלופת המדינה בכדוריד

הגרמני האריך את חוזהו באלופת המדינה, הפועל אשדוד, שהודיעה כבר בתחילת השבוע על החתמתו של מקשר נבחרת ישראל - ניבו לוי. שדוד הצליחה לשמור על מרבית שחקניה הבכירים, בהם השוער המצטיין טומיסלב סטויקוביץ', שי הרשקוביץ, טל הרשקוביץ, עומרי קושמרו, האחים יוסי וישראל ביטרמן, וצעירי הקבוצה המוכשרים.
ממשיך. גאבור לנגהאנס.

המקשר הגרמני הנהדר – גאבור לנגהאנס, האריך את חוזהו באלופת המדינה, הפועל אשדוד, שהודיעה כבר בתחילת השבוע על החתמתו של מקשר נבחרת ישראל – ניבו לוי. אשדוד מנגד איבדה השבוע את דור קלדרון ושרון שלם, ששבים מהשאלה לשורות מכבי ראשל"צ.

אשדוד הצליחה לשמור על מרבית שחקניה הבכירים, בהם השוער המצטיין טומיסלב סטויקוביץ', שי הרשקוביץ, טל הרשקוביץ, עומרי קושמרו, האחים יוסי וישראל ביטרמן, וצעירי הקבוצה המוכשרים. הכוכב העולה שלה, אדיר כהן, נמצא בהתרשמות בשוויץ, ועשוי לעזוב לאחר שיותם טל והשוער תום שם טוב כבר חתמו בהפועל ראשל"צ. את שם טוב יחליף השוער אורון ברגיל שמגיע מחולון.

מהמועדון נמסר: "ממשיכים לעבוד בשיא המרץ !!!! אלופת המדינה ממשיכה בהכנות לעונה הבאה .לאחר שנפרדנו מחלק מגיבורי הזכייה באליפות והארכת חוזים ליוסי ביטרמן ,ישראל ביטרמן ,עמרי קושמרו, טומיסלב סטויקוביץ וטל הרשקוביץ המשכנו את חיזוק הקבוצה ע״י החתמתם של ניבו לוי ואורון ברגיל וכן הבטחת מקומם של שחקנינו המקומיים מתן כהן ,אור פרקש,שון ריבקין ועמית ישראל בקבוצה בעונה הבאה . כמו כן אסף בן גוזי ושי הרשקוביץ ימשיכו עם הקבוצה בעונה הבאה .גולת הכותרת של קיץ זה – שובו של המקשר הגרמני המצויין גאבור לנגהאנס לעונה נוספת לאחר עונת בכורה מצויינת בישראל:.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך