אב שטייל עם ילדיו בפארק הסיטי אמש: "פחדתי שאני עומד לאבד אותם"

אב ושלושת ילדיו הקטנים טיילו בפארק השעשועים כאשר קולות ירי ניסרו את חלל האויר "פחדתי שאני עומד לאבד את הילדים שלי"
המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים לבחירות
ישמרו על הסדר. (צילום: דוברות משטרת ישראל)

אמש (רביעי) בשעות אחה"צ החרידו קולות ירי את התושבים ברחוב העצמאות בעיר, עדי ראיה טוענים כי בוצע ירי מרכב חולף לעבר רכב אחר, אך המשטרה עדיין לא מצאה את היורים או את מטרות הירי.

אליאב ארביב תושב הסיטי שטייל עם ילדיו בפארק, סיפר לאתר 'אשדוד אונליין' על התחושות בשעת הירי: " טיילתי עם שלושת ילדי הקטנים כמידי יום בפארק ליד הבית, כשלפתע בלי התראה מוקדמת נשמעו קולות ירי חזקים וצעקות של אנשים. מספר אנשים בסביבה החלו לרוץ, כולם הבינו שאלה קולות ירי, נקרעתי בין הצורך להשרות רוגע על הילדים שלא הבינו מה קורה, לבין הצורך לרוץ ולברוח מהמקום מהפחד שאני עומד לאבד אותם"

כאמור, זה אינו מקרה הירי הראשון ברובע הסיטי, בנובמבר אשתקד סכסוך בין כנופיות יריבות הביאו לכך שחבר הכנופיה הגרוזינית בעיר נורה ונפצע בינוני בלב כיכר הסיטי.

" נהיה פה ממש מפחיד עד ששכחנו מהתקרית הקודמת הגיע הירי הזה, אחרי כל מקרה כזה, אני חוששת להוציא את הילדים הקטנים חודש מהבית, המשטרה חייבת להתחיל להראות נוכחות אצלנו ברובע " אמרה לנו שושי תורג'מן תושבת הרובע, שגם היא כמו רבים אחרים מרגישים לא בטוחים מספיק אחרי מקרה ירי כאלה בלב העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך