'יחד למען החייל' – בשיתוף עם צה"ל, יקיים הקיץ את "תודה! – שבוע הוקרה ארצי לחיילי צה"ל"

מיולי הקרוב: חיילים וחיילות יחוייבו להסתובב עם גז פלפל
צילום: דובר צה"ל

במהלך השבוע עשרות רשתות ובתי עסק בכל הארץ ומכל התחומים יציעו לחיילים הטבות משמעותיות. 23 ניידות מיוחדות יבקרו במוצבים ובבסיסים ברחבי הארץ ויפנקו את החיילים, מתנדבים יקימו עמדות מיוחדות לחלוקת דברי מתיקה בתחנות ההסעה השונות, ביקור וחיבוק החיילים המאושפזים בבתי החולים, הכנת חבילות וכתיבת מכתבים לחיילים בגנים ובבתי הספר ועוד. "כוורת", רשת חנויות הנוחות לחיילים של 'יחד למען החייל', תחלק באמצעות ניידותיה, המגיעות למוצבים המרוחקים שקיות שי עם חטיפים ושתייה. כמו כן ימכרו בכל חנויות הרשת מגוון מוצרים במחיר מסובסד של שני שקלים בלבד.

כ- 80 סניפי המתנדבים של 'יחד למען החייל' ברחבי הארץ, בסיוע הרשויות המקומיות, נרתמו לערוך אירועים מקומיים רבים לרווחת החיילים. שלטי חוצות להוקרת החיילים ופועלם נתלו בעשרות רשויות מקומיות.

9 ניידות רשת "כוורת" יחלקו ללוחמים במוצבים שקיות שי עם שתייה וחטיפים, 12 ניידות קרטיב יסתובבו במוצבים ברחבי הארץ במהלך שבוע ההוקרה ויחלקו כ- 100,000 קרטיבים לחיילים, 2 "ניידות הידידות" ושלושת רכבי "יחד בידידות" יתגברו את החלוקה ויצטרפו ל"סיירת הצ'ופרים" עם מגוון הפתעות.

לקראת הפעילות הוקם אתר אינטרנט ייעודי http://www.toda4idf.org.il/ המספק מידע עדכני אודות האירועים, הפעילויות וההטבות הניתנות לחיילים במאות בתי עסק ברחבי הארץ.

הקהל הרחב מוזמן לחבק את החיילים, לפעול למען רווחתם ולהצטרף למתנדבים בסניפים של 'יחד למען החייל' ברחבי הארץ בשלל הפעילויות.

ב- 26.6.19 יתקיים האירוע הפותח של שבוע ההוקרה- יום כיף ללוחמי החוד בצה"ל  עושים כבוד ללוחמי החוד. יום הכיף בפארק המים שפיים מיועד לכ- 5,000 לוחמי חוד .

ב- 27.6.19  האירוע "עולים על כפכפים"- מחבקים את החיילים הבודדים, יום כיף בפארק המים שפיים ל- 5000 חיילים בודדים בשיתוף ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF).

ב- 3.7.19 יתקיים מופע פארק ענק למתגייסים בשנתון הקרוב.  "פסטיבל יותר", פסטיבל המתגייסים השנתי יתקיים בגני יהושוע- פארק הירקון. לפסטיבל הוזמנו כל המתגייסים לשירותי הביטחון השונים מגיוס יולי 2019 עד מאי 2020. בפסטיבל יופיעו האמנים המובילים והאהובים על הצעירים: נצ'י נצ', סטטיק ובן אל, ישי ריבו להקת "התקווה 6", מרגי ולהקות צה"ל. מלבד ההופעות ייהנו המתגייסים מאירוע שמטרתו, עידוד ערך הגיוס לצה"ל ושירות משמעותי לצד הפנינג עם מתחמי אטרקציות יערך מיצג הסברה של 26 חילות בצה"ל. כמו כן, תפתח בפארק לשכת גיוס של מיט"ב (הבקו"ם) עם כ-  110 עמדות בהן יוכלו המתגייסים לקבל במקום מידע אישי על שיבוצם בצה"ל, להגיש בקשות מיוחדות, ואף לבקש שינוי שיבוץ ולקבל תשובות מיידיות. בפסטיבל צפויים להשתתף כ- 20,000 מתגייסים. האירוע ממומן בשיתוף  ארגון ידידי האגודה למען החייל- בריטניה.

ב- 7.7.19 יתקיים יום הוקרה לחיילים הדרוזים בחוף גיא בטבריה בהובלת סניף המתנדבים של המגזר ובמימון "הקרן לידידות".

ב-30.6.19 וב- 7.7.19  יתקיימו פעילויות במסגרת "שדרוג יום א'"- פריסה של מאות מתנדבים בתחנות ההסעה השונות ברחבי הארץ שיפנקו את החיילים באהבה רבה וצידה לדרך.  הפנינג מרכזי לכ- 15,000 חיילים יתקיים ב- 30.6.19 בחניון של קריית ההדרכה של צה"ל- עיר הבה"דים.

יו"ר 'יחד למען החייל', אלוף (מיל) יורם יאיר- ייה: "מעבר לפעילות השוטפת ש׳יחד למען החייל׳ מקיים במהלך השנה לרווחת חיילי צה"ל, אנו מקיימים שבוע הוקרה בו יוכלו יחידים, חברות, בתי עסק ורשויות לקחת חלק ולהביע את הערכתם לחיילים. אותם חיילים וחיילות הממלאים משימתם במסירות ובנחישות, מעבר לכל מחלוקת, יום ולילה, על מנת להבטיח ביטחונם של אזרחי המדינה. שבוע זה הוא ביטוי לקשר העמוק בין החברה לחיילי צה"ל". 

רמ"ט אכ"א, תא"ל מירב קירשנר: "חיילי צה"ל ככלל והלוחמים והלוחמות בפרט, פועלים כל השנה על מנת לשמור על ביטחונה של מדינת ישראל. שבוע ההוקרה הוא ההזדמנות שלנו להגיד להם תודה ולהוקיר את פועלם בשיתוף עם ״יחד למען החייל״. השנה בחרנו לפתוח את שבוע ההוקרה עם האירוע "עושים כבוד ללוחמי חוד" המשרתים בליבת העשייה בצה"ל , בכלל הגזרות, לילות כימים. חיילים- השבוע הזה מוקדש לכם ולמענכם. ניפגש בבסיסים ובאירועים המגוונים שתוכננו עבורכם".
האירועים בשיתוף: ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (fidf), האגודה למען החייל אנגליה, "הקרן לידידות", רשויות מקומיות ותורמים רבים נוספים.

"תודה- שבוע ההוקרה לחיילי צה"ל" / 26.6-7.7.19/ פרטים נוספים: http://www.toda4idf.org.il/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך