מפלה נוספת לסער גינזבורסקי: נדחה הערר שהגיש לאחר שחוייב לשלם מאות אלפי שקלים לגבי כנפו

בית המשפט העליון דחה היום את בקשת הערר אשר הגיש סער גינזבורסקי בגין חיובו לשלם לממ"ק ראש העיר גבי כנפו 400 אלף שקלים. בהחלטתם כתבו השופטים כי " חופש ביטוי פוליטי אינו חוסם תביעות דיבה אלא תורם לעיצוב הגבולות "

נדמה כי השנתיים האחרונות לא האירו פנים לסער גינזבורסקי, לאחר המפלה בבחירות עם הלן גלבר, פרישתו מניהול קבוצת עירוני אשדוד בעקבות דברים שבחר לא לספר לציבור, ואחרי שבית המשפט המחוזי פסק כי עליו לשלם סכום כמעט חסר תקדים של 400 אלף ש"ח לממ"ק ראש העיר גבי כנפו לאחר שהכפיש אותו ברשתות החברתיות בעת שהאחרון שימש כיו"ר הוועדה לתכנון ובניה, הגיעה הבוקר מפלה נוספת כאשר בית המשפט העליון דחה את ערעורו וקבע כי עליו לשלם לגבי כנפו את מלוא 400 אלף השקלים + 25,000 ש"ח הוצאות משפט.

"חופש ביטוי פוליטי אינו חוסם תביעות דיבה, אלא תורם לעיצוב הגבולות", כתבו שופטי העליון ניר הנדל, נועם סולברג ואלכס שטיין והוסיפו, "כאן הפרסום עובר את הגבול המותר ולא מדובר במקרה גבולי…. להגנות שלקיומן טען המערער, כגון אמת דיברתי או תום לב, אין תחולה במקרה זה". הם גם ציינו כי פסק דינה של כבוד השופטת אביגיל כהן בבית המשפט המחוזי, היה "בהיר וסדור מאוד" וכי "לא מצאנו בו כל טעות, בעובדה, במשפט או בקשר ביניהם".

עו"ד גבי כנפו

לא מעט שנים השתלח גינזבורסקי ברשתות החברתיות בכל מי שלא חשב כמותו, או שלא פעל כפי שחשב שצריך לפעול, שום דבר לא עצר בעדו מלהכפיש אנשים בעלי משפחות ואישי ציבור, אשר כל חטאם היה שלא היו באותה מפלגה בה הוא תמך, או לא אהדו את אותה קבוצת כדורגל אותה אהד.

באחד מהמקרים בחר גינזבורסקי להכפיש את ממ"ק ראש העיר גבי כנפו, ואלפי עוקביו בפייסבוק נחשפו לפוסט פוגעני במיוחד המטיל דופי ומכפיש את פעילותו של כנפו.

כנפו בחר לא לשתוק והגיש תביעה דיבה לבית המשפט המחוזי, שם נפסק לזכותו סכום של 400 אלף ש"ח בעבור דיבה ולשון הרע.

גינזבורסקי ההמום והחפוי ראש, מיהר להעלות פוסט בפייסבוק בו הוא ביקש את עזרת ההמונים לתרומות אשר יעזרו לו לשלם את הסכום העצום שהוטל עליו, והודיע כי יערער על הפסיקה בבית המשפט העליון.

הבוקר כאמור פסק בית המשפט העליון כנגד גינזבורסקי, דחה את הערר, ובכך שלח מסר לכל אלה אשר ידם קלה על המקלדת כי "סוף מעשה במחשבה תחילה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך