טומרקין קבע ברומא את הקריטריון לאליפות העולם

יעקב טומרקין ב-200 מ' מעורב אישי קבע את הקריטריון לאליפות העולם בדרום קוריאה בחודש הבא. ביום השלישי בתחרות 7 הגבעות של רומא. טומרקין לאשדוד אונליין: "היעד הבא להשיג את הקריטריון לטוקיו 2020".

יעקב טומרקין השחיין האולימפי מאשדוד השיג שתי מדליות  כסף, באליפות 7' הגבעות ברומא', מהבולטות באירופה, ב-100 גב שני וב-200 מעורב. מה שהוא הכי חשוב הוא שטומרקין השיג את הקריטריון לאליפות העולם בחודש הבא בדרום קוריאה, שם ניתן להשיג את הקריטריון לאולימפיאדת טוקיו 2020.

כבר במוקדמות הבוקר הוא העפיל שני לגמר אחרי דאיאה סטו היפני. נדמה היה שרצף ה"כמעטים" של טומרקין ממשיך כשנגע בקיר בבוקר ב-2:00.30 דק' – 0.08 שנ' מחוץ לקריטריון לאליפות העולם.

אבל בגמר א' בערב, טומרקין כבר תיקן כשסיים שני ב-2:00.06 דק' – הפעם, מהצד הנכון של הקריטריון. טומרקין ישחה 200 מ' מעורב בקוריאה. אם ישפר את שיאו האישי שעומד על 1:58 דק', הוא יהיה גם מועמד ממשי לחצי גמר.

טומרקין אמר לאשדוד אונליין: "היעד הבא הוא להשיג את הקריטריון לאולימפיאדת טוקיו 2020. זה מה שהכי חשוב כרגע מבחינתי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך