משטרת אשדוד ו"מבצע טוי"

לפני מספר ימים נחטף ונגנב הכלב "טוי", כלב מסוג פומרניאן, בגן העיר באשדוד. המשטרה החליטה לתפוס את הגנב, השקיעה זמן וכוח ולבסוף הוא נתפס. לא מעט גם בעזרת שוטר שהיה עד לאירוע במקרה והמצלמות באזור גן העיר....טוי חזר הביתה....
טוי שב הביתה.

משטרת אשדוד החזירה כלב הביתה למרות שעברו מספר ימים מאז חטיפתו וגניבתו והיה נראה כי הוא כבר אינו באזור.

לפני מספר ימים. 'טוי' כלב מסוג פומרניאן, נחטף ונגנב בגן העיר באשדוד.  זה אירע כשילדה בת 12, ילדה של חברים של בעלי הכלב, הסתובבה איתו במשך 5 דקות בודדות וחזרה כשהיא בבעתה. הילדה סיפרה כי הכלב טוי נקלח ממנה על ידי אדם שהיא אינה מכירה, שנמלט מהמקום. האדם ביקש לדבריה ללטף אותו, חטף אותו וברח.

הבעלים רצו מהר למקום אבל לא ראו כבר כלום. במקרה הם נתקלו בנהג שעצר לידם, הציג עצמו כשוטר וסיפר כי ראה אדם עם חולצה שחורה וכובע נמלט מהמקום. שלושתם חיפשו את הכלב, אבל ללא הועיל. הוגשה תלונה במשטרה ונמסר כי הסיכוי אינו גבוה למציאת הכלב.

אבל אותו שוטר שהיה עד לאירוע החליט כי הוא לא מוותר, הוא סיפר למשפחה כי הוא חש אי נוחות בשל העובדה שהגנב ברח ממנו והחל לפעול למען מציאת טוי, תוך שהוא משקיע גם זמן וגם נעזר בחבריו האחרים.

המשטרה עקבה אחרי החשוד במצלמות ואכן רואים אותו בורח. היא בדקה במצלמות אחרי מסלולו והיכן היה לפני שגנב. היא הגיעה לשם, עלתה על זהותו והגיעה אליו. מדובר על פי המשפחה בקטין. הכלב מסתבר כבר הועבר לאדם אחר, שטען כי הוא לא ידע שמדובר בכלב גנוב, יצר קשר עם המשפחה על פי הוראת המשטרה והחזיר את טוי.

בעלי טוי מספרים כי המפגש עם הכלב היה  אחד הרגעים המרגשים עבור כולם. הוא סבל מחרדות מספר ימים, אבל עכשיו חזר לעצמו. עוד סיפרו מהמשפחה כי הם מודים למשטרה ולשוטר שעשה הכל למצוא את הכלב וטענו כי היה חשוב למשטרה למצוא את טוי בכדי שלא יחזרו מקרים כאלה. בסופו של דבר לאחר "מבצע טוי"…הוא חזר הביתה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך