שלושה עצורים באירוע ירי בעיר

שלושה עצורים מאשדוד נעצרו בחשד להחזקת כלי תקיפה לאחר שהרכב בו ישבו ספג מטח יריות
ניידת משטרה
(צילום: דוברות המשטרה)

דור אלמוג אמסלם (21), ירין לוגסי (23) ובנו חנונוב (29) מאשדוד נעצרו בחשד להחזקת כלי תקיפה, לאחר שבוצע ירי לעבר רכב בו נסעו.

חנונוב, , שהשתחרר לא מכבר ממאסר נעצר יחד עם שני חבריו על ידי שוטרי תחנת אשדוד, שטוענים כי ירי בוצע לעבר הרכב בו נסעו החשודים. לפי המשטרה, סמוך לרכב של החשודים נתפסו כלי תקיפה וסכינים. החוקרים מייחסים לחשודים עבירות של קשירת קשר לעשות פשע, ירי מנשק חם באזור מגורים, החזקת סכין, ושיבוש מהלכי משפט.

רוב פרטי התקרית עדיין בגדר תעלומה. "החשודים היו מעורבים באירוע ירי", הסכים לומר נציג המשטרה בדיון להארכת מעצרם של החשודים בבית משפט השלום באשקלון. "יש ממצאים כי הרכב בו נסעו ספג לפחות חלק מהירי… סמוך לרכב נתפסו פריטים שונים דוגמת סכינים, גז מדמיע ומכלי גז שמשמשים לירי באקדח אוויר ולכאורה הושלכו על ידי החשודים סמוך לאחר האירוע". בהמשך הדיון הוסיף נציג המשטרה כי "לא מן הנמנע כי בוצע ירי כזה או אחר גם על ידי מי מהחשודים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך