תושב העיר פירק את מצלמת המשטרה החדשה שהותקנה סמוך לאשדוד ונעצר בתום מרדף

פעולות חקירה מהירות הביאו לאיתור חשוד תושב העיר בגניבת מצלמה טקטית השייכת למשטרה, כשהוא מפרק אותה ונמלט עם הקטנוע עליו רכב אל העיר אשדוד

בתאריך 17.6 (ב') פעלו שוטרי אגף התנועה באכיפה נגד עבירות מסכנות חיים על כביש 4 בין מחלף אשדוד ליבנה, במהלך הפעילות הוצבו בסמוך לכביש מצלמות טקטיות המשמשות לאכיפה ולהרתעה בקרב משתמשי הדרך.

בשעות הצהריים של יום שני האחרון, שוטר שנכח במקום הבחין ברוכב אופנוע שנעצר על שטח ההפרדה באמצע הכביש, בזמן שהוא מסכן את עצמו ומבצע פירוק של המצלמה מהמעמד עליה היא מותקנת.

תוך זמן קצר הצליח לפרקה ולהימלט לכיוון דרום, השוטרים שניסו לעצור את הרוכב כרזו לעברו לעצור, אך זה אינו שעה להוראות השוטרים והאיץ את מהירותו תוך נסיעה פרועה עד שקשר העין עמו אבד.

השוטרים הנחושים שקלטו את מספר האופנוע, העבירו את פרטי האירוע ליחידה המרכזית באגף התנועה שהחלה עוד באותו היום לאתר את החשוד באמצעות מספר פעולות חקירה.

כעבור מספר שעות ובפעילות מאומצת של השוטרים, החשוד אותר בביתו באשדוד והוא עוכב לחקירה בגין גניבה בנסיבות מיוחדות והכשלת שוטר לאחר חיפוש שבוצע בביתו. בתום החקירה הנ"ל בן ה-26 שוחרר בתנאים מגבילים והחקירה בעינינו נמשכת.

במשטרה ציינו כי אנו רואים בחומרה את האירוע ונפעל באפס סובלנות, תוך הפעלת כלל האמצעים על מנת לאתר את העבריינים המרשים לעצמם לפגוע בשלטון החוק, ולחבל באמצעי אכיפה.

צילום: דוברות המשטרה – אגף התנועה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך