מדוע הגרמני גאבור לנגהאנס לא יחזור ככל הנראה לאלופת הכדוריד מאשדוד

מדוע שחקן החיזוק הגרמני, מהטובים העונה של הפועל אשדוד אלופת המדינה, לא יישחק עוד עונה בקבוצה, למרות השכר הגבוה שקיבל. הפרטים בפנים.
מדוע הגרמני גאבור לנגהאנס לא יחזור ככל הנראה לאלופת הכדוריד מאשדוד
לא יחזור. לנגהאנס.

גאבור לנגהאנס, היה השחקן הכדוריד הגרמני הראשון ששיחק אי פעם בישראל. הוא היה שחקן החיזוק של הפועל אשדוד והיה מהבולטים בזכייה באליפות ההסיטורית. רבים רוצים לראות אותו משחק עוד עונה, אבל כמו שזה נראה הסיכויים שזה יקרה נמוכים מאוד.

את הסיבה צריך לחפש בבת הזוג של לנגהאנס. חברתו הגיעה לאשדוד לבקרו לקראת השלבים המתקדמים של העונה. היא נהנתה מכל רגע מהים ומהעיר וכבר דיברה עם לנגהאנס אולי על עוד שנה, שבה גם היא תגיע. אבל קרה ארוע מצער.

החמאס החל לירות טילים על אשדוד. בדיוק כשהיא הייתה בארץ. יותר מכך, היא הייתה באחת האזעקות לבדה בבית ולמרות שאנשי אשדוד מיהרו להיות איתה ולהרגיעה, הרגעים האלה גרמו לה להשפיע על לנגהאנס, לא להמשיך עוד עונה באשדוד.

אגב השכר שלנגהאנס קיבל היה גבוה מאוד בכל קנה מידה, גם של אשדוד. השחקן קיבל 6000 דולרים לחודש, שכר שאומנם מעל הממוצע בישראל, אבל הוא כבר קיבל בעבר בגרמניה שכר גבוה יותר. לנהגאנס מחפש בימים אלו קבוצה באירופה. אולי אם לא ימצא יגיע.

בעניין אחר שני שחקנים ישראלים מועמדים לקבוצה. המדובר בניבו לוי ויוסי אפו. שניים מהישראלים הבולטים יותר בכדוריד הישראלי. הם באים בחשבון לאחר עזיבת יותם טל להפועל ראשל"צ ושרון שלם למכבי ראשל"צ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך