אלמוני חטף מילדה בת 7 את הכלב ונעלם

במוצאי השבת, לקחה ילדה בת 7 לרגע את הכלב של חברים של הוריה לסיבוב קטן ליד קפה גרג בגן העיר. כעבור דקות בודדות הסתבר כי בחור כבן 20, לבוש חולצה שחורה וכובע, חטף לה את הכלב מסוג פומרניאן שהיה איתה, העונה לשם טוי, ונמלט. מאז בעליו מחפשים אותו. למי שראה או יודע ניתן ליצור קשר עם ב' - 0528027290.
אלמוני חטף מילדה בת 7 את הכלב ונעלם
הכלב טוי שנגנב.

מי ראה מי יודע?

אירוע קשה אירע במוצאי השבת, כשגבר ניגש  לילדה עם כלב, חטף אותו ממנה, ונמלט. הבעלים של הכלב מחפשים אותו ומבקשים את עזרתכם למציאת הגנב והכלב שלהם.

הכל החל כאמור במוצאי השבת בסביבות השעה 23.00. א' ומשפחתה נפגשו בקפה גרג בגן העיר, עם חברים וביתם בת ה-7. הבת ניגשה אל א' וביקשה את אישורה להסתובב ולטייל עם הכלב שלהם, פומריניאן זכר סצבע לבן, כבן שנה וחצי שעונה לשם טוי (עם מספר מקועקע על אחת הרגליים בחלק הפנימי).

א' אמרה לבת של החברים שלא תסתובב עם הכלב בתוך הקפה, אלא לי, מאחר ויש אנשים רבים בתוך הקפה. הילדה לקחה את טוי והסתובבה איתו קרוב אליהם. כעבור דקות בודדות חזרה הילדה, כולה בהלם עם רצועה בלבד. א' מיהרה לשאול אותה "איפה טוי"? והתשובה של הילדה הותירה אותה ואת בעלה בהלם.

הילדה סיפרה כי :"איש אחד בא אליה, ביקש ללטף את הכלב וחטף אותו". א' ובעלה ב', עזבו הכל רצו לכיוון שהילדה הראתה להם, לכיוןן הים. ההם החלו לקרוא בשמו של טוי,ללא הועיל. לפתע עצר לידם רכב ובוא הסתבר אח"כ נהג שוטר שלא בתפקיד, ששאל אם הם בעלי הכלב וסיפר כי ראה את הגנב בחור צעיר בשנות העשרים המוקדמות לחייו, לבוש בחולצה שחורה וכובע שהוא רץ כמו מטורף ואפילו הוא השוטר, כמעט דרס אותו.

השוטר העלה אותם על הרכב ונסע עד לכיכר המפרשיות. שם א' ובעלה ב', עזבו את הרכב והחלו לחפש ברגל את טוי ואילו השוטר עזר בחיפושים עם האוטו. הם לא מצאו את הכלב הגישו תלונה במשטרה, שמצידה מיד שלחה לחפש את הכלב. גם מספר נערים רכובים על אופניים, ניסו לעזור. אבל טוי לא נמצא.

מאחר והאזור מרושת כולו. רואים את הגנב בורח מאזור מקפה גרג וחוצה את מעבר החצייה לכיוון בית יד לבנים. למי שראה או יודע ניתן לפנות לב': 0528027290 ולעזור למשפחה שלא יודעת את נפשה מאז הגניבה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך