היזהרו מהונאה: שופרסל לא מחלקת לכם קופונים בשווי 900 שקל

אלפי ישראלים קיבלו לינק חשוד שמבטיח קופונים חינם בעבר הופצו הודעות דומות גם לכבוד יום הולדת 60 לרשת. לאחרונה ישראלים נפלו בפח של הונאה דומה שהבטיחה 500 שקל לזארה
היזהרו מהונאה: שופרסל לא מחלקת לכם קופונים בשווי 900 שקל
ההודעה המזויפת

אין שום טעם ללחוץ על הלינק ובטח לא להשאיר פרטים, לא תקבלו 900 שקל משופרסל: שוב ישראלים נופלים במלכודת ומעבירים זה לזה בוואטסאפ הודעה לפיה שופרסל מחלקת קופונים בשווי 900 שקל חינם.

רשת שופרסל מכחישה כל קשר ל"מבצע". בהודעה נכתב: "שופרסל לכבוד 'יום שישי השחור' בחודש נובמבר, מחלק את הקופונים החופשיים בשווי 900 שקל. קיבלתי את הקופון". להודעה צורף לינק שמעביר לאתר נחיתה המתחזה לאתר שופרסל אונליין.

מדובר בסוג הונאות שכיח ביותר. רק לאחרונה, פרופיל אינסטגרם מזויף של "זארה תל אביב", שהבטיח גיפט קארד מתנה בשווי 500 שקל, למי שמעלה תמונה לסטורי ומתייג את העמוד. לא נראה שהייתה לכך מטרה מיוחדת של גניבת זהות או פרטים, אך כך או כך, לזארה לא היה קשר לפרופיל. גם בהונאת שופרסל לא ברור מה קורה כשלוחצים על הלינק.

משופרסל נמסר: "בשעות האחרונות אנו עדים להפצת הודעה באמצעות וואטסאפ, המזמינה להיכנס ללינק על ידי הענקת קופונים בסך 900 שקל. מדובר בהונאה פרסומית ובהתחזות. לשופרסל אין קשר למודעה הזו והציבור מתבקש שלא להיכנס ללינק המדובר ולא להעבירו הלאה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך