ליס שושי חתם בוורצבורג הגרמנית. גרינברג לא הודיע עיל עזיבה

שושי, מהשחקנים הבולטים בקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד/באר טוביה, לא חיכה וסיכם בגרמניה. באשדוד מאוכזבים מהחלטה של השחקן, אבל מבינים. המאמן גרינברג לא הודיע על יציאה מהחוזה ומבחינת אשדוד הוא ממשיך.
ליס שושי חתם בוורצבורג הגרמנית. גרינברג לא הודיע עיל עזיבה
עזב. שושי

סנטר מכבי אשדוד בעונה החולפת, ליס שושי, 24 עזב וחתם לעונה אחת בוורצבורג הגרמנית. שושי סיים את חוזהו אחרי עונה אחת באשדוד בה רשם העונה ממוצעים של 12.8 נקודות למשחק ו-7.7 ריבאונדים והיה מהולבטים בשורותיה.

"חיפשנו שחקנים חכמים שיתאימו לפילוסופיה שלנו", אמר קרזימיר לונצ'אר, המנהל הטכני של הקבוצה. "חשוב לנו ששחקנים יהיו רעבים ויזהו את ההזדמנות להשתפר. ליס הוא שחקן צעיר, ואולי עדיין אין לו ניסיון, אבל הוא משתפר כל עונה. בישראל היתה לו עונה מצוינת, בעיקר נגד הקבוצות הגדולות".

לגבי בראד גרינברג המאמן, הרי שהוא יכול היה לתת תשובה לגבי האופציה בחוזהו עד מוצ"ש. על פי האופציה אם היה רוצה לעזוב היה עליו להודיע. הוא לא הודיע כי יעזוב, ולכן מבחינת אשדוד הוא ממשיך ויכין את הקבוצה לעונה הבאה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך