האולטימטום לגרינברג מסתיים מוצ"ש

על פי החוזה המאמן אמור לתת תשובה עד מוצאי השבת. באשדוד מקווים כי התשובה תהיה חיובית. מנגד הפעם אין כוונה לחכות לתשובתו כמו בעונה הקודמת. באשדוד עדיין מחכים לפתרון בעניין ההסכם עם באר טוביה.
בראד גרינברג.
מתי תבוא כבר. בראד גרינברג.

במוצאי השבת ה-15 ביוני, אמור מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה, בראד גרינברג להודיע אם הוא ממשיך בקבוצת הכדרורסל של מכבי אשדוד/באר טוביה.

על פי ההסכם יש לגרינברג עוד עונה באשדוד. אבל יש לו זכות עד ה-15.6 לצאת ממנו. באשדוד כבר העבירו אולטימטום  לגרינברג כי הם לא יחכו הפעם עם תשובה כפי שחיכו בעונה הקודמת, ואז פתחו את ההכנות לעונה מאוחר ואולי זה עלה להם בסופו של דבר באיבוד נקודות יקרות מידי בפתיחת העונה.

בעניין אחר היו"ר ארמונד אסולין עדיין מנסה למצוא פתרון לבעיית באר טוביה. כזכור באר טוביה לא העבירה השנה את הסכום שהיא מחויבת על פי ההסכם ולא ברור אם תעביר את הסכום של העונה הקרובה. באשדוד עדיין השאירו את השם באר טוביה, אבל לא מן הנמנע שיסירו אותו אם לא יהיה פתרון.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך