מ.ס צירפה מגן/בלם וקשר מגאנה

מועדון ספורט אשדוד סיכם היום (רביעי) על צירופם של מונטרי קמאהני (19) בלמה של נבחרת גאנה עד גיל 20 ושל סמואל אלאבי (19) קשר גנאי . שני השחקנים נרכשו מהמועדון הגנאי Dreams FC.
טיוטה משמירה אוטומטית

מועדון ספורט אשדוד סיכם היום (רביעי) על צירופם של מונטרי קמאהני (19) בלמה ומגינה של נבחרת גאנה עד גיל 20 ושל סמואל אלאבי (19) קשר גנאי .שני השחקנים נרכשו מהמועדון הגנאי Dreams FC.

קמהאני ששיחק בקבוצת Dreams FC, פתח בכל משחקי נבחרת גאנה באליפות אפריקה עד גיל 20 שנערכה השנה. אלאבי היה ממצטייני טורניר Viareggio היוקרתי והגיע עם קבוצתו לשלב רבע הגמר. שני השחקנים ינחתו בשבועות הקרובים לחתימה על החוזה.

שני השחקנים היו במעקב ע"י מספר קבוצות מובילות באירופה לבסוף נחתו באשדוד ובשל היחסים הטובים בין מועדון Dreams FC מגאנה לבין מ.ס אשדוד, נחתו כאן. השניים מצטרפים ללאו אווסו שאף הוא נרכש מאותו המועדון.

אוהד כהן סוכנם של קמאהני ואלאבי: שמח מאוד שההצלחה של אווסו פתחה דלתות לעוד שני צעירים סופר מוכשרים. אני בטוח שהם יעזרו לאשדוד לעמוד במטרות השנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך